کرمانشاه؛

کرمانشاه یکی از قطب های تربیت پزشک متخصص

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه به یکی از قطب های تربیت پزشک متخصص در کشور تبدیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین کریم گفت: از سال گذشته سه رشته تخصصی ارتوپدی، پوست و طب اورژانس در کرمانشاه راه اندازی شد و امسال نیز رشته های چشم، گوش، حلق و بینی، رادیولوژی و پزشک خانواده نیز به لیست رشته های تخصصی کرمانشاه اضافه خواهد شد.

وی افزود: با افزودن این رشته ها می توانیم بگوییم که تمامی رشته های تخصصی پزشکی را در کرمانشاه تدریس می کنیم و به قطبی برای تربیت پزشک تخصصی تبدیل خواهیم شد.

کریم با بیان اینکه زیرساخت های آموزشی در کرمانشاه فراهم است، گفت: اکنون سه رشته فوق تخصصی در کرمانشاه تدریس می شود که این رشته ها در کوتاه مدت به هشت رشته افزایش پیدا می کند.

کریم در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه به دنبال تقویت زیرساخت های پزشکی در کرمانشاه هستیم، گفت: در 2 سال گذشته توانستیم 250 پروژه و طرح درمانی را در استان شروع کنیم.

وی افزود: پیش از شروع طرح تحول سلامت تنها یک دستگاه سی تی اسکن در کرمانشاه کار می کرد اما در سال گذشته توانستیم هشت دستگاه سی تی اسکن به تجهیزات بیمارستانی استان اضافه کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اعلام کرد که به تازگی دستگاه انژیوگرافی پیشرفته بیمارستان امام علی (ع) نصب و راه اندازی می شود.

کریم افزود: به زوی سه دستگاه ام ار ای نیز به تجهیزات بیمارستانی استان کرمانشاه اضافه خواهد شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، قطب ، تربیت ، پزشک ، منخصص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار