هیل: 5 گزینه احتمالی کلینتون برای سِمت معاونت رئیس جمهور

گزینش یک معاون خوب می تواند به پیروزی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر کمک کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت نشریه هیل،  با نزدیک شدن به پایان انتخابات مقدماتی حزب دموکرات، به نظر می رسد "هیلاری کلینتون" پیروز این حزب باشد. در نتیجه وی برای راه یافتن به کاخ سفید باید بتواند دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا را شکست دهد. کلینتون می تواند با انتخاب یک معاون خوب، پیروز انتخابات ماه پاییز شود. در زیر به نام 5 نامزدی که ممکن است کلینتون به عنوان معاون رئیس جمهور برگزیند، اشاره شده است:

1.تیم کین، سناتور ایالت ویرجینیا بوده و به یکی از افراد محبوب تیم کلینتون تبدیل شده است. تیم کین رابطه خوبی با جامعه کسب و کار دارد و می تواند به پیروزی وی در ایالت ویرجینیا کمک کند. وی حتی در سال 2008 در فهرست گزینه های باراک اوباما قرار داشت و به این ترتیب مورد علاقه همسن و سالهای خود در مجلس سنا است. یکی از استراتژیست های دموکرات گفت: به نظر من تیم کین بهترین گزینه است. وی یک فرد فوق العاده، یک سرباز وفادار و همینطور مسلط به زبان اسپانیایی است.

2.شرود براون، سناتور ایالت اوهایو است. وی به یکی از گزینه های احتمالی کلینتون برای سِمت معاون تبدیل شده است. براون می تواند در پیروزی کلینتون در ایالت اوهایو و میشیگان – که کلینتون در این ایالت از برنی سندرز شکست خورد – مفید باشد. وی که از منتقدان سرسخت "جهانی شدن" است، می تواند طرفداران برنی سندرز را در روز انتخابات به پای صندوق های رأی آورد تا به نفع کلینتون رأی دهند.

3.الیزابت وارن، سناتور ماساچوست است. تیم کلینتون بیش از همیشه طرفدار انتخاب وارن است. برخی استراتژیست ها معتقدند هر چه برنی سندرز بیشتر در این مبارزه باقی بماند، احتمال اینکه کلینتون الیزابت وارن را برگزیند، بیشتر است. وارن حتی در حساب توییتر خود از سیاست ها و سخنان بی پروای دونالد ترامپ انتقاد کرده است.

4.توماس ای پرز، وزیر کار آمریکاست. وی یکی از افرادی است که با "دنیس مک دونا،" رئیس دفتر کاخ سفید ارتباط نزدیکی دارد. بسیاری معتقدند وی همه ویژگی های لازم را برای بودن در کنار کلینتون دارد. اتحادیه ها او را دوست دارند و وی حتی به زبان اسپانیایی نیز مسلط است.

5. جان هیکنلوپر، فرماندار کنونی ایالت کلرادو است. برخی معتقدند پیروزی کلینتون در ایالت کلرادو می تواند گام بزرگی باشد. وی حتی در دوران انتخابات مقدماتی نیز به کلینتون وفادار بود. گفته می شود اگر هیکنلوپر به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب نشود، کلینتون در صورت پیروزی در انتخابات جایگاهی را در کابینه برای وی در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار