سیستان وبلوچستان

ستاد دائمی جشنواره فیلم سبز در سیستان و بلوچستان تشکیل می شود

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دولت یازدهم برای تشکیل ستاد دائمی جشنواره فیلم سبز در استانهای گیلان و سیستان و بلوچستان تلاش می کند که این یک اتفاق بزرگی در عرصه فرهنگی دو استان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛معصومه ابتکار در آئین افتتاحیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در زاهدان افزود: 1200 فیلم به این جشنواره رسیده که از این تعداد 400 فیلم بین المللی، با کیفیت خوب مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: تلاش و همدلی برای حفظ محیط زیست پیام این جشنواره است که نه تنها برای مردم ما بلکه در سطح منطقه و بین المللی نیز بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: این جشنواره بصورت همزمان در تمام استانهای کشور برگزار می شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: سینما یکی از موثرترین شیوه برای اصلاح نگاه، فرهنگ و شیوه زندگی انسانهاست.

ابتکار گفت: برای اینکه از محیط زیست محافظت شود باید تلاش جدی صورت گیرد و این کار فقط از طریق فرهنگ و سینما انجام شدنی است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان نیز در این آئین گفت: پس از 10 سال بی مهری در نهایت با تلاش های انجام شده و عنایت دولت جشنواره فیلم سبز در استان به اجرا در آمد.

سعید محمودی افزود: امروزه تاثیر پذیری نسل جوان ما از فرهنگ محیط زیست و آموزش های زیست محیطی برای تصمیم گیری در سطوح مختلف بسیار مهم است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار