بازداشت یك محافظ ریاست جمهوری به اتهام آدم‌ربایی

یك نگهبان ریاست‌جمهوری افغانستان‌ به اتهام آدم‌ربایی از سوی وزارت كشور بازداشت شده و از یك ماه پیش در بازداشت امنیت ملی به‌سر می‎برد.

بازداشت یك محافظ ریاست جمهوری به اتهام آدم‌ربایی
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، ظفر هاشمی، معاون سخنگوی ریاست‌جمهوری بازداشت این محافظ ریاست‌جمهوری را تأیید كرده و گفته است كه تحقیقات از او جریان دارد.

در همین‌حال یك منبع امنیتی كه نخواسته نامش در خبر ذكر شود، به تلویزیون طلوع گفته است كه این فرد به اتهام ربودن یك جوان با همكاری ریاست محافظت از رجال برجسته بازداشت شده و تحقیقات از او جریان دارد.

ایمل،‌ برادر فرد ربوده‌شده گفته است‌: «برادرم حامد را یكی از نگهبانان ریاست محافظت رجال برجسته حكومت در تاریخ ۱۴فروردین دزدیده است.

پس از ربوده‌شدن برادرم من به نهاد‌های امنیتی شكایت كردم و گفتم كه برادرم از سوی این فرد دزدیده شده است، اما آنان به من گفتند كه به دلیل نداشتن مستندات ما نمی‌توانیم این فرد را باز‌داشت كنیم».

بررسی‌ها نشان داد كه سیم‌كارت این نگهبان، شش روز بعداز ربوده‌‌شدن حامد، در تلفن او فعال شده بود و ریاست جرایم سنگین وزارت كشور او را بازداشت كرده است. گفته می‌شود كه هنوز از سرنوشت حامد هیچ اطلاعی وجود ندارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار