به بازیکنانم افتخار می کنم

زیدان: بارسا سزاوار قهرمانی بود

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید بارسلونا را شایسته قهرمانی دانست.

زیدان: بارسا سزاور قهرمانی بود
 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال‌مادرید پس از برتری 2 بر صفر  تیمش مقابل دپورتیو لاکرونیا در هفته آخر لالیگا و کسب جایگاه دوم جدول از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و  قهرمانی را حق بارسلونا دانست .

زیدان که در ماه ژانویه جانشین رافا بنیتس شد ، در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: از آنچه انجام داده ایم خوشحالم و به آن افتخارمی‌کنم.ما مشکلاتی داشتیم اما هرگز تسلیم نشدیم و تا پایان  جنگیدیم.

وی افزود: ما باید استراحت کنیم ،من به تک تک بازیکنان تیم افتخار می کنم. ما بعد از 38 هفته نتوانستیم تغیری در قهرمانی بارسا بدهیم آنها استحقاق فتح جام را داشتند. 

 زیزو اضافه کرد: ما خوش شانسیم که فینال لیگ‌قهرمانان را داریم ،به همین دلیل باید استراحت کنیم و برای آن بازی آماده شویم. از اینکه قهرمان نشدیم،کمی ناراحتیم اما در حال حاضر فقط به فینال میلان فکر می‌کنیم. برنامه مان این است که استراحت کنیم و سپس دوباره به تمرین می‌پردازیم. هنوز تا آن  بازی زمان داریم. فینال، 50-50 است. مهمترین مسئله این است که کمی استراحت کنیم و چند روز به فوتبال فکر نکنیم.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار