آبادان؛

مبادله ماهوارها با دستگاه مبدل دیجیتال در خوزستان

۲۰ هزار ماهواره با دستگاه مبدل دیجیتال در خوزستان مبادله شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)در خرمشهر گفت: حدود ۲۰ هزار ماهواره با دستگاه مبدل دیجیتال  تعویض شد.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی به برشماری اقدامات انجام شده برای مقابله با نفوذ ماهواره ها پرداخت و افزود: در این رابطه ارتباط خوبی با مردم برقرار شد که جمع آوری ماهواره و اهدای دستگاه مبدل دیجیتال در مقابل آنها، یکی از این راه ها بود.

وی گفت: تاکنون دستگاه های مبدل دیجیتال مبادله شده رقمی حدود ۲۰ هزار دستگاه بوده که این طرح در سراسر استان و در تمام شهرها به فراخور هر شهر اجرایی شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) اجرای طرح مقابله با دجالواره به عنوان طرح جامع مقابله با آثار مخرب ماهواره ها بر کیان خانوده را یادآور شد و افزود: ماهواره ها که در حال حاضر در برخی خانواده نفوذ کرده با عنوان بشقاب های سمی یا دلجواره خوانده می شوند و تنها راه دسترسی دشمنان به ذهن های جوانان و نوجوانان هستند.

حاجتی فعالیت درحوزه اطلاع رسانی  و آگاهی بخشی به خانواده ها را از تلاش های انجام شده در این راستا برشمرد و گفت: در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به خانواده ها، کارگاه های آموزشی مختلفی در سراسر استان برگزار و اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: هدف امن کردن فضای خانواده هاست و نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که ما اقدام به جمع آوری ماهواره ها نمی کنیم، بلکه پدرها و مادرها اقدام به برداشتن دیش ها می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.