عبدی: داور راه‌آهن- پرسپولیس را هرگز نمی‌بخشم/ من قهرمانی را از پرسپولیس نگرفتم

کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن تهران با تاکید بر اینکه راه‌آهن با اشتباه داور راهی لیگ یک شد، تصریح کرد او و تیمش مسبب ناکامی پرسپولیس نیستند.

بهادر عبدی کاپیتان تیم راه‌آهن در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی دیروز این تیم مقابل پرسپولیس تهران اظهار کرد: همانطور که می‌دانید پرسپولیسی که ما در مقابل آن بازی کردیم یکی از آماده‌ترین تیم های 10 الی 15 سال اخیر فوتبال ایران بود و قطعاً برای زدن گل‌های زیاد به میدان آمده‌ بود. بنابراین راه‌آهن با برنامه وارد زمین شد، ما در نیمه نخست برای گل نخوردن و دفاع کردن به زمین آمدیم و با توجه به داشتن چند مهاجم سرعتی و با علم به اینکه پرسپولیس در نیمه دوم با تمام وجود حمله میکند دل به ضد حملات دوخته بودیم و همانطور هم که دیدید چند بار در موقعیت تک به تک قرار گرفتیم که یک بار هم موفق به گلزنی شدیم اما متاسفانه داور مسابقه با یک اشتباه فاحش و مشورت اشتباه راه‌آهن را نابود کرد.

وی در ادامه در خصوص اشتباه داور مسابقه و معذرت خواهی داور از تیم راه‌آهن  افزود: چند صد هزار بارهم که معذرت خواهی کنند دیگر راه‌آهن به لیگ برتر بازنمی‌گردد و جای تاسف دارد تیمی ریشه دار و با قدمت به خاطر یک اشتباه به دسته پایینتر سقوط کند. من نمی‌دانم داور مسابقه چطور دیشب سربر بالش گذاشت اما او باید جوابگوی بازیکنان و خانواده بازیکنان تیم راه‌آهن باشد.  من هرگز نمی‌بخشمش. تیمی که فوتبالیست‌های جنوب شهر را سرو سامان ‌می‌داد و به فوتبال کشور معرفی می‌کرد. بازیکنان بزرگی چون فرشاد پیوس، مجتبی محرمی، امیر قلعه‌نویی، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری و رامین رضائیان در این تیم پرورش یافته‌اند. 

کاپیتان تیم راه‌آهن درباره رفتار هواداران پرسپولیس پیش بازی با راه‌آهن اظهار کرد: هواداران پرسپولیسی فهیم‌ترین طرفداران فوتبال ایرانند و با اینکه می‌دانستند که احتمال سقوط  تیم راه‌آهن  بسیار زیاد است از من می‌خواستند که با تمام توان مقابل پرسپولیس ظاهر شوم و بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم.

عبدی در خصوص اعتراض شدیدش به داور مسابقه تیم های پرسپولیس و راه‌آهن گفت: من از هواداران پرسپولیسی به دلیل اعتراضم به داور مقابل آنها  عذرخواهی می‌کنم اما آن پنالتی باعث سقوط تیم ما شد و من برای راه‌آهن اعتراض کردم و از 100هزار هواداری  که قبل از بازی ایستاده تشویقم کردند، معذرت‌خواهی می‌کنم. 

وی افزود: من از صمیم قلبم آرزوی قهرمانی پرسپولیس را داشتم اما وقتی پیراهن تیمی را به تن می‌کنم با جان و دل برای آن می‌کوشم و بعد از بازی وقتی آن پیراهن را درمی‌آورم، دوباره یک طرفدار دو آتشه پرسپولیس می‌شوم که از 10 سالگی برای تشویق آن به ورزشگاه می‌رفتم. به نظر من پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های دهه اخیر فوتبال ایران است و اگر آن‌ها در طول فصل گل‌های کمتری دریافت می‌کردند به راحتی قهرمان لیگ برتر می‌شدند، برخی می‌گویند ما باعث قهرمان نشدن پرسپولیس شدیم اما من با آنها مخالفم، چون اگر پرسپولیس در بازی‌های قبل موفق بود کارش به هفته پایانی نمی‌کشید. 

بازیکن راه‌آهن درباره آینده‌اش در این تیم، توضیح داد: هنوز 24 ساعت  از سقوط ما نگذشته است و من تا به حال تجربه سقوط به دسته پایینتر با یک تیم را نداشته‌ام و با هرتیمی بودم همیشه در لیگ برتر ثبات داشت. حالا هم باید یک هفته از این اتفاق بگذرد و من فکرهایم را بکنم و  تصمیم نهایی را بگیرم. 

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارید به جمع سرخپوشان پایتخت برگردید؟ توضیح داد: هرکس یک بار پیراهن پرسپولیس را برتن کند، دوباره دوست دارد به این تیم بازگردد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و آرزو دارم دوباره به پرسپولیس بازگردم اما باید در این مورد واقع‌بین بود چون جوانان فوق‌العاده با استعدادی در فوتبال ایران وجود دارند و اولویت حضور در پرسپولیس با آنهاست. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار