ادای احترام ستاره های رئال مادرید به کشته شدگان حادثه تروریستی

رئال مادرید و فوتبال اسپانیا همچنان در شوک کشتار 16 نفر از هواداران عراقی تیم کهکشانی ها به دست تروریست های داعش به سر می برند.

ادای احترام ستاره های رئال مادرید به کشته شدگان حادثه تروریستیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛باشگاه رئال مادرید با اظهار ناراحتی و تاسف فراوان اعلام کرد که بازیکنان این تیم به احترام درگذشتگان واقعه تروریستی روز پیش، در بازی امروز با نوارهایی مشکی رنگ بر روی پیراهن های خود، در برابر تیم دپورتیوو لاکرونیا قرار خواهند گرفت.

پایگاه اینترنتی این باشگاه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: باشگاه رئال مادرید نهایت ناراحتی و تاسف خود را نسبت به کشته شدن 16 نفر از هواداران تیم خود ابراز می کند و با خانواده ها و دوستان این درگذشتگان اظهار همدردی می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: باشگاه رئال مادرید خود را با مردم عراق که با خشونت های افراط گرایان دست و پنجه نرم می کنند، همدرد می داند.

به همین خاطر بازیکنان تیم رئال مادرید به نشانه همدردی و احترام به درگذشتگان این حادثه تروریستی، به طور نمادین با نوارهایی مشکی بر روی پیراهن های ورزشی خود در دیدار مقابل دپورتیوو حاضر می شوند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار