آلبوم «چمدون تو» تا قبل از ماه رمضان منتشر می‌شود/ زمان پخش «شب کوک» معلوم نیست

حجم ارسال ویدئوها به اپلیكیشن مسابقه «شب کوک» بسیار زیاد بوده است اما هنوز زمان ضبط و پخش این برنامه مشخص نیست.

مهدی یغمایی خواننده پاپ كشورمان در خصوص آلبوم جدید خود به خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما از تیزر آن به تازگی رونمایی كرده‌ایم و قرار است كه در آخر اردیبهشت ماه و یا تا ٥ خرداد منتشر شود. هنوز روز دقیق آن مشخص نیست اما تا قبل از ماه رمضان روانه بازار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: آلبوم قبلی من حواشی بسیار زیادی داشت و یکسری مشكلات با تهیه‌كننده برایم پیش آمد و آلبوم به آن صورتی كه باید منتشر نشد؛ اما باز هم خدا را شكر كه بسیاری از قطعات را مردم دوست داشتند.
 
یغمایی درباره محتوای آلبوم عنوان كرد: آلبوم دارای ١٤ قطعه است كه در آن ملودی‌ها شبیه یكدیگر نیستند و سعی كرده‌ایم كه سلیقه‌های مختلف را پوشش دهیم، در حالیكه با هم همخوانی هم داشته باشند.
 
وی در خصوص عواملی كه در این آلبوم همكاری داشته‌اند، اظهار داشت: ترانه‌سراها بابک بابایی، حامد صوفی پور، پریا صوفی پور، النا باقرزاده، پیمان طالبی، علی بحرینی هستند و یک غزل از فروغی بسطامی است. ملودی این كار هم توسط خودم، وحید پویان، حسام ناصری، امین قباد و علیرضا قرایی‌منش بود. تنظیم‌ کارها هم از سوی مهرداد احمدزاده، هومن آزما، حسام ناصری، علیرضا جعفری، سیاوش وزیری و فرزاد ماهان انجام شده است.
 
خواننده تیتراژ «ماه عسل» درباره اجرای كنسرت خود گفت: قرار ما بر این بود كه آلبوم را زودتر منتشر كنیم و در تهران كنسرت داشته باشیم اما متاسفانه به دلیل سوء تفاهماتی كه در سایت رادیو جوان پیش آمده بود و ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم و باعث شد كه چند ماهی در آن وقفه ایجاد شود، به احتمال زیاد ما در اواخر تیر و یا اوایل مرداد در سالن میلاد نمایشگاه تهران كنسرتی را برگزار خواهیم كرد.
 
وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان كرد: قرار بود كه ٣٠ اردیبهشت در رامسر اجرا داشته باشیم كه به دلیل تشییع شهدای مدافع حرم كه بسیاری از آنها از شهر مازندران بودند، این برنامه لغو شد. سوم خرداد در شاهرود و هفت خرداد در بیرجند كنسرت خواهیم داشت.
 
یغمایی درباره برنامه «شب كوک» بیان كرد: برای مرحله دوم «شب كوک» برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است. حجم ارسال ویدئوها به اپلیكیشن مسابقه بسیار زیاد بوده است اما هنوز زمان ضبط و پخش این برنامه مشخص نیست.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار