ایرانیان: نفت لیاقت سهمیه آسیا و قهرمانی را داشت

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر تیم ما با مشکلات مالی مواجه نمی شد می توانستیم سهمیه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا یا حتی قهرمانی را به دست آوریم.

ایرانیان: نفت لیاقت سهمیه آسیا و قهرمانی را داشترحیم ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره پایان دوران مدیریت منصورقنبرزاده  در مدیریت باشگاه نفت تهران و انتخاب احمد ابراهینی به عنوان سرپرست جدید این باشگاه اظهار کرد: با پایان رقابت های لیگ برتر، دوران مدیریت منصور قنبرزاده در باشگاه نفت هم به پایان رسید. بر همین اساس قرار شد احمد ابراهیمی معاون اجرایی باشگاه به عنوان سرپرست باشگاه نفت امور مربوط به فروش باشگاه، نقل و انتقال بازیکنان و تسویه اعضای تیم را به عهده بگیرد.

وی ادامه داد: بازیکنان نفت با مشکلات مالی سخت باشگاه در لیگ پانزدهم، ساختند و با غیرت و توانمندی فصل را به بهترین شکل به پایان رساندند.  در نقل و انتقالات نیم فصل به دلیل همین مشکلات مالی شش بازیکن تاثیرگذار خود را از دست دادیم و اگر این بازیکنان جدا نمی شدند حتم بدانید نفت سهمیه آسیا را به دست می آورد و حتی می توانست به قهرمانی لیگ برتر برسد. به هر حال با این بضاعت مالی کم، کادرفنی، پزشکی، تدارکات و بازیکنان نفت تمام تلاش خود را برای موفقیت نفت به کار گرفتند و من روز گذشته در رختکن از همه آن ها تقدیر و تشکر کردم.

ایرانیان درباره تسویه حساب با بازیکنان نفت، بیان کرد: قرار شد در نخستین فرصت با بازیکنان تماس گرفته شود تا مطالبات آن ها تسویه شود.

وی درخصوص این که اگر نفت آبادان به لیگ برتر صعود کند، احتمال دارد که وزارت نفت امتیاز نفت تهران را هم حفظ کند، گفت: به طور کامل در جریان این موضوع قرار ندارم اما با توجه به استعدادهای ناب فوتبال آبادان و سابقه درخشان صنعت نفت در فوتبال کشور، این شهر لیاقت داشتن یک تیم لیگ برتری را دارد و امیدوارم آن ها در بازی پایانی خود به لیگ برتر صعود کنند.

ایرانیان در ادامه با اشاره به توانایی نادر دست نشان در مربی گری، بیان کرد: دست نشان در زمان حضور نفت تهران در لیگ دسته اول چند بازی هدایت تیم ما را به عهده داشت و یکی از دلایل صعود نفت به لیگ برتر بود . به طور حتم این مربی کاربلد،  تمام تلاش خود را برای صعود نفت آبادان به لیگ برتر به کار خواهد گرفت.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درخصوص اظهارات علی رضا منصوریان پس از پایان دیدار با سایپا مبنی بر این که ایرانیان و میرشیبانی یادگاری های من از این تیم هستند، گفت: منصوریان به من و میرشیبانی لطف دارد و به دلیل لطف به ما چنین اظهار نظری کرده است. البته باید بگویم ما 2 نفر سابقه ای نزدیک به 40 سال در باشگاه نفت داریم و از دوران بازی خود تا سطوح مختلف فنی و مدیریتی در این باشگاه فعالیت کرده ایم و به نوعی خاک این باشگاه را خورده ایم.

وی ادامه داد: در موفقیت های چندین سال اخیر نفت علاوه بر مدیرانی چون نعمت اللهی، علیپور، قنبرزاده و سایر مدیران این باشگاه، مربیانی چون محمود یاوری، عارف سید علیخانی، مهدی دینورزاده، حسین فرکی، نادر دست نشان، ناصرفریادشیران، منصور ابراهیم زاده، یحیی گل محمدی، علی رضا منصوریان، تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم نقش داشتند. در واقع موفقیت نفت حاصل یک کار گروهی در چندین سال اخیر است.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در پایان خاطر نشان کرد: انتخاب مهدی تاج را به ریاست فدراسیون فوتبال تبریک می گویم .ضمن این که باید از تلاش وی و تمام مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری رقابت های لیگ برتر پانزدهم به شکلی منظم قدردانی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار