ارومیه؛

بهره برداری از 120 کیلومترازاد راه در سطح کشور

بازديد معاون ساخت وتوسعه آزاد راههاي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي از آزاد راه اروميه - تبريز تا پايان سالجاري ۱۲۰ كيلومتر آزاد راه در سطح كشور به بهره برداري مي رسد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سيد حسين مير شفيع در بازديد از آزاد راه اروميه - تبريز با بیان این مطلب گفت : ۲ هزار و ۵۰۰ كيلومتر ازادراه در سطح كشور وجود دارد ‌كه يك هزار و ۲۰۰ كيلومتر ديگر نيز در دست احداث مي باشد . معاون ساخت و توسعه آزاد راههاي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي خاطر نشان كرد : از يك هزار و ۲۰۰ كيلومتر آزادراه در دست اجرا ، ۱۲۰ كيلومتر تا پايان سالجاري به بهره برداري مي رسد .

سيد حسين ميرشفيع گفت : براي اجراي ۱۲۰ كيلومتر آزادراه، يك هزار و ۲۰۰ ميليارد تومان براورد هزينه شده است . وي افزود : امسال با توجه به تغييراتي در ايين نامه ، جلب مشاركت سرمايه گذاران داده شده است و با توجه به شرايط اقتصادي موجود استقبال خوبي در زمينه اجراي آزاد راهها بصورت مشاركتي توسط سرمايه گذاران صورت گرفته است .

وي اظهار كرد :راههاي دسترسي اذربايجان غربي نسبت به ديگر استانهاي كشور در سطح ضعيفي مي باشد و همچنين مجموع تواني كه در بخش هاي مختلف وزارت راه و شهرسازي بكار گرفته شده است اعم از راههاي روستايي، راههاي ارتباطي مرزهاي منطقه اذربايجان غربي پايين تر از متوسط كشوري است .كه اين امر با سرمايه گذاري ويژه اي كه در نظر گرفته شده است برطرف خواهد شد

ميرشفيع در ادامه افزود : بزودي اجراي پروژه آزاد راه تبريز - مرند - بازرگان كه توسط سرمايه گذار خارجي در مرحله اجراي قرارداد است شروع خواهد شد .

وي خاطر نشان كرد : تا پايان سالجاري دوقطعه از ازاد راه اروميه - تبريز به بهره برداري مي رسد

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
از آن آزاد راهها به خوی هم بدهید