رونمايي از سيستم رزرواسيون اينترنتي براي مسافران

مراسم همایش معرفی و رونمایی رسمی از سیستم رزواسیون اینترنتی هالی با حضور برخی از هنرمندان و مخاطبان آن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم همایش معرفی و رونمایی رسمی از سیستم رزواسیون اینترنتی HALI.IR در هتل سیمرغ با حضور دست اندرکاران دفتر هواپیمایی و برخی از هنرمندان و مخاطبان آن برگزار شد.
 
در این مراسم کلیپی از فعالیت کتایون ریاحی مدیر عامل و بنیانگذار بنیاد نیکوکاری کمک (کیش مهر کتایون) که به کودکان ناشنوا و بچه هایی که محتاج به عمل جراحی گوش هستند، پخش شد.  
 
کتایون ریاحی بعد از پخش این کلیپ گفت: خوشحالم که در جمع شما و کنار شما هستم. خدا را شاکرم که در بنیاد کمک کار بسیار زیبایی را انجام می دهیم هر بار که این کاشت حلزونی صورت می گیرد مانند معجزه ای روی زمین می درخشد چرا که این نمونه بچه ها می توانند به زندگی عادی خود برسند و از لذت های زندگی بهره مند شوند. از طرفی اگر چنین معضلاتی را از بین ببریم توانسته ایم جامعه را به سوی سلامتی بیشتر سوق دهیم.

این بازیگر افزود: ما در بین اسامی کشورها تنها کشوری هستیم که پسوند زمین داریم یعنی ایران زمین هستیم  چنانچه می توان گفت ایران ما کره زمین کوچکی است در قبال آن یکی از بزرگترین کارهایی که لازم است انجام دهیم حفظ طبیعتمان خواهد بود.
 
ریاحی خاطر نشان کرد: به نظرم جوان ها نسبت به حفاظت محیط زیست متعهدتر هستند و ما باید از ابتدا و زمانی که کودکانمان پا به دنیا می گذارند به آنها یاد بدهیم که به محیط زیست و دنیای اطراف خود احترام بگذارند.  
 
این بازیگر عنوان کرد: به نظرم اگر می خواهید به سلامت سفر کنید حتما یک سری به بچه های بنیاد کمک بزنید. 

ریاحی گفت: رفع مشکل کودکان ناشنوا به قشر ضعیف جامعه فشار زیادی وارد می کند امیدوارم شما بتوانید با مهرتان برای این کودکان و خانواده های این چنینی قدمی بردارید هر کس به کسی کمک کند در حقیقت سعادت خودش را بیمه کرده است.
 
میترا حجار از دیگر بازیگران سینما روی صحنه آمد و گفت: امیدوارم مردم ایران به سفرهای زیادی بروند چرا که هیچ چیزی جز سفر کردن روحیه انسان را شاداب نمی کند و بسیار سودمند خواهد بود.
 
وی افزود: در ادامه صحبت های استادم یعنی خانم ریاحی باید گفت لذت شنیدن را تصور کنیم و موظفیم این لذت را به بچه های معلول این بخش اهدا کنیم. من به شخصه برای خودم مرزی گذاشته ام که حداقل سالانه به یکی از این کودکان کمک کنم امیدوارم در این راه خدا مرا یاری کند.  
 
وی ادامه داد: بیایید از مخارج اضافه و بیش از حد خود بزنیم و در راستای کمک و حمایت به بنیاد کمک استفاده کنیم. 

این بازیگر که از فعالان محیط زیست است در این باره اظهار داشت: محیط زیست ایران در خطر بسیار جدی قرار دارد و سیلاب لرستان که به تازگی راه افتاد نمونه ای از آن بود. این سیلاب آثار باستانی ما را نابود می کند و همه این ها نجات گرمایش زمین است که خطری بسیار جدی برای ما خواهد بود. هر کدام از ما در نگه داشتن دمای فعلی مسئولیم و باید از طریق مختلف در این راستا برای جلوگیری از پیشرفت بیشتر دست به کار شویم.
 
وی افزود: باید فکر کنیم تنها بنده روی زمین نیستیم و دست از منفعت طلبی برداریم و با مثبت اندیشی بهترین راه را در جهت جلوگیری از گرم تر شدن کره زمین پیشه بگیریم.
 
حجار عنوان کرد: بیشترین منابع زمین یا تمام شده یا در حال تمام شدن است. بیایید به فکر نسل های آینده خود باشید جامعه سالم با طبیعت سالم ممکن خواهد بود.

در ادامه کلیپی از محمد تقدی عبدلی مدیر عامل شرکت مسافرتی ستاره الماس هالی مبنی بر فعالیتش به مدت 27 سال در ایران ایر سخن گفت و در ادامه از راه اندازی این شرکت مسافرتی (هالی) و سایت آن صحبت کرد.
 
در ادامه مهدی عبدلی عنوان کرد: نزدیک به 17 سال برای راه اندازی این سیستم فکر کردیم آن زمان زیرساختی وجود نداشت اما با برداشته شدن تحریم ها این امکان فراهم شد و ما امروز شاهد سیستم پیشرفته فروش اینترنتی بلیط هواپیما و رزواسیون هستیم تا مشتری بتواند از هر نقطه ایران به هر نقطه ای از ایران و جهان با کارت بانکی شتاب خرید انجام دهد و صفر تا صد این داستان را از طریق این سیستم  انجام دهد.
 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.