قهرمانی حق ویسی و تیمش بود

دایی:باید استقلال را 4‌تایی می‌کردیم/ وقتی اسپانسر حکم بدهد، روز مرگ من است!

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت:مقابل استقلال بدشانس بودیم می توانستیم در نیمه اول به این تیم سه، چهار گل بزنیم.

دایی:باید استقلال را 4‌تایی می‌کردیم/ وقتی اسپانسر حکم بدهد، روز مرگ من است!
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: فکر می کنم بازی امروز را باید در همان نیمه اول با نتیجه 3-0 یا 4-0 تمام می کردیم و این اتفاق رخ نداد که از بدشانسی ما بود.

وی افزود: کنارمان بودند و خسته نباشید می گویم و کسانی که ما را تنها گذاشتند را به خدا واگذار می کنم. نسبت به دو سال قبل بهتر نتیجه گرفتی و با توجه به همه موانع موجود نتایج بدی نگرفتیم. اگر فوتبالی نگاه کنید و شرایط ما را توجه کنید؛ امروز باید جزو سقوط کننده ها می بودیم اما به راحتی در لیگ ماندیم. فوتبال نیمه اول ما نشان داد چقدر پیشرفت کرده ایم. دست تمام کسانی را که کنار ما بودند  می بوسم و انشا.. آرزوی سلامتی برای شما و باشگاه صبا در سال های آتی دارم.

سرمربی صبا همچنین اضافه کرد: ما خیلی وقت است که مشکل داریم. بچه هایی که اینقدر زحمت کشیدند تنها 50 درصد پول گرفتند. در برابر تیمهایی که قرارداد آنچنانی بستند هیچ نگرفته اند. بالاترین قرارداد ما 500 میلیون است. در حالی که خیلی تیمها بازیکن معمولیشان اینقدر می گیرد. اول فصل 6، 7 بازیکن مثل کلانتری، قربانی، چشمی، کاظمیان، طهماسبی و ... را از دست دادیم و 5تا آنها می توانستند کمک کنند ولی ما تیم متفاوتی در مدت کوچکی بستیم. اما کسانی که با من یا علی گفتند و دست دادند و ما را رها کردند باید جوابگو باشند. همین طور نمی شود تیم را رها کرد.

دایی همچنین اضافه کرد: سعی می کنیم ببینیم چطور می شود حق و حقوق این بچه ها را گرفت. بچه های ما اگر دیروز و دوروز پیش تمرین نکردند به این خاطر بود که می خواستند پول خود را بگیرند. آنها به من گفته بودند که با جان و دل مقابل استقلال بازی می کنیم. گفتند ما فقط می خواهیم مردم و جامعه فوتبال بدانند تیمی که با حداقل امکانات کار کرده چقدر مشکل دارد. بچه های من خیلی گذشت کردند. شاید علی دایی نوعی بیرون از اینجا درآمد و کار دیگری داشته باشد. اما خیلی از بازیکنانم چنین کاری ندارند. امسال این پول از آنها دریغ شد.

وی درباره ادامه یا قطع همکاری با صبا خاطرنشان کرد: مالک این تیم کیست؟ یکسال است آقایی آمده تا این تیم را حمایت کند اما متاسفانه وسط راه رفت. فوتبال جای این کارها نیست. اصلا فلسفه آمدن این آقایان چیست؟ برای چه آمدند و برای چه رفتند؟ خودم جواب آن را می دانم و اگر لازم بود می گویم. متاسفانه این افراد بدون گزینش و اینکه آیا فوتبال است یا می تواند تعهدات را انجام دهد یا خیر به این تیم آمدند. خبرنگاران می آیند مصاحبه هایی می گیرند که خیلی حرفهایش کذب است. مدیر عامل را جلوی مربی و مربی را جلوی بازیکن قرار می دهند. ببینید فلسفه آمدن این آقایان چیست؟

وی همچنین تصریح کرد: از تیمی با این مشکلات و این همه بازیکن که رفته اند می توان توقع قهرمانی یا کسب سهمیه داشت؟ خدا را شکر با آبرو کارمان را تمام کردیم. هیچ بازی با اختلاف دو گل نباختیم. در همه بازی ها رقابت تنگاتنگی داشتیم. باید از این بچه حمایت کرد. باید از آن ها تشکر کرد. مسئولان باید به این فکر باشند که تیم خود را برای فصل بعد آماده کنند. خیلی از تیمها با بازیکنانم صحبت کردند.

سرمربی صبا همچنین بیان داشت: من آقای موسوی را نمی شناختم. یکی از دوستان مشترک ایشان را معرفی کردند. ما ترک ها قول بدهیم به آن عمل می کنیم. فکر کردیم آقایان مثل خودمان هستند. گفتند 12، 13 میلیارد پول می دهم و اگر در کورس باشید 2، 3 میلیارد دیگر هم می دهیم. اما چیزی داده نشد. پولی که داده شده مشخص است. یکسال است پول لباس را نداده اند؛ حتی یک ریال. برای رهن خانه میاچ فقط 10 میلیون تومان دادند. از جیب خودم هزینه کردم.  همه رفیقانم هستند. اما من باید پول خانه بازیکن را بدهم و به ماساژور و .. کمک کنم. این مصاحبه ها چیست؟ هر روز هم یک چیزی می گویند. اگر مالک هستی بیا جلو. اگر اسپانسر هستی چطور به خودت اجازه می دهی درباره بازیکن و مربی من صحبت می کنی. آن روز، روز مرگم است که چنین آدمی حکم بدهد. نمی دانم کی فوتبال ما از این لابی ها پاک می شود. با این وام که می گیرند من علی دایی سه تیم را اداره می کنم و نگه می دارم. اینها به همین خاطر به فوتبال می آیند. نمی دانستم چنین اتفاقاتی رخ می دهد. همه حرفهایشان مشخص است. طبق مصاحبه به ایشان قول داده بودند و عملی نشده است و کنار می کشند. می گویند می مانی یا خیر. مگر صبایی وجود دارد که من بخواهم تصمیم بگیرم. تازه تیمم را شناخته ام. یک، دو ماه فرصت دارم که تیمم را بسازم. یک سال با بچه ها کار کردم و از خدایم است که بمانم. بازیکنانم خیلی مردند.
 
وی در ادامه افزود: تا تکلیف این تیم مشخص شود نمی توانم هیچ چیزی بگویم. باید ببینیم مالک تیم چه کسی خواهد شد. باید ببینیم هدف گذاری شان چیست. مطمئنا با شناختی که دارم می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم. اما هیچ چیز مشخص نیست.

دایی در پایان درباره قهرمانی استقلال خوزستان گفت: به نظر من استقلال خوزستان شایسته بود. آنها همیشه بالای جدول بودند و کمترین گل خورده را داشتند. به آنها تبریک می گویم. من دو هفته قبل با ویسی صحبت می کردم. از اول شانس ایشان را بیشتر می دانستم. آنها شایسته بودند. پرسپولیس باید دو سال پیش قهرمان می شد. آن سال هیچ حمایتی نشدیم. امسال هم قهرمانی در بازی با نفت از دست رفت. حتی اگر مساوی می کردند قهرمان می شدند. متاسفانه در آن مسابقه قهرمانی را از دست داد.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
تو حواست به تیمت باشه نری لیگ 1 نمی خواد گل بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
علی اقا دمت گرم ، یحیی یاد بگیر از استادت
آخرین اخبار