گاردین: رکورد خودکشی در انگلیس شکسته شد

تعداد کسانی که در سال گذشته در انگلیس خودکشی کرده اند طی بیست سال گذشته بی سابقه بوده است.

گاردین: رکورد خودکشی در انگلیس شکسته شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، تعداد کسانی که در سال گذشته در انگلیس خودکشی کرده اند طی بیست سال گذشته بی سابقه بوده است.

بر اساس این گزارش تعداد زنانی که سال گذشته در انگلیس و جزایر ولز خودکشی کرده اند افزایش شدیدی داشته و مجموع تعداد خودکشی ها در این کشور به عدد 3899 نفر رسیده که طی 20 سال گذشته بی سابقه است.

در ادامه این گزارش آمده است: بر اساس آماری که وزارت دادگستری دیروز اعلام کرد از سال 1995 تا کنون آمار 3899 خودکشی در سال بی سابقه بوده است. در حالی که تعداد مردانی که در این سال اقدام به خودکشی کردند با کاهش 23 موردی به 2997 مورد رسید، تعداد موارد خودکشی زنان با افزایش 70 موردی به 902 مورد رسید. کمترین میزان خودکشی در سال 2007 اتفاق افتاد؛ در آن سال 3007 نفر خودکشی کرده بودند و از آن زمان به بعد نمودار خودکشی در انگلیس صعودی بوده است. در سال 2008، تعداد خودکشی ها در مقایسه با سال 2007، همزمان با تشدید بحران مالی، هم در زنان و هم در مردان افزایش یافت. تعداد کل مردانی که در سال 2008 خودکشی کردند 3305 نفر بود،‌ اما این آمار برای سال قبل از آن 2348 نفر بود. 

گاردین در ادامه افزود: خودکشی یکی از قاتلان اصلی مردان زیر 45 سال در انگلیس است. تعداد واقعی خودکشی ها ممکن است حتی بیشتر از آمار رسمی باشد، زیرا مردانی که در حوادثی نظیر تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دهند در زمره خودکشی ها به حساب نمی آیند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار