ساری،

پایان کار چهارمین جشنواره سراسری دانشجویان معماری کشور در مازندران + تصویر

چهارمین جشنواره دانشجویان معماری و شهر سازی کشور روز گذشته در ساری مرکز مازندران با پایان یافت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری٫ دبیر اجرایی این جشنواره با بیان اینکه این جشنواره سال گذشته نیز به میزبانی ساری بر گزار شد گفت: خوشبختانه امسال نیز ساری میزبان این جشنواره بود.
 
 
آرش وحدت با بیان اینکه دوره اول و دوم این جشنواره در سبزه وار و شاهرود برگزار شده بود افرود: این جشنواره شامل٬ ۲ کارگاه آموزشی و مسابقه طراحی معماری و مسابقه آجر چینی بوده است.
 
 
وی گفت: در مسابقه آجر چینی ۱۸۶ نفر از فارغ التحصیلان و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی معماری و شهر سازی کشور در قالب ۶۲ تیم ۳ نفره امسال شرکت کردند که استقبال شرکت کنند گان از سال های گذشته بیشتر بود.
 
 
دبیر اجرایی جشنواره: با بیان اینکه استان های گلستان٬ گیلان ٬ خراسان رضوی ٬ تهران ٬ به میزبانی ساری مرکز مازندران در این جشنواره شرکت کردند گفت: دو داور کشوری آقایان کوروش حاجی زاده و احسان طائفه با همراهی اساتید دانشگاه های مازندران آقایان مهندس کوثری٬ خویی٬ علینژاد٬ کاظمی٬ نوروزی ٬ رنجبر و خانم دکتر صدفی این جشنواره ومسابقات را داوری کردند.
 
 
وحدت با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره و تقدیر از برگزیدگان قرار بود هم زمان با اختتامیه جشنواره بهار نارنج برگزار شود اما به دلیل تمدید شدن آن جشنواره مراسم اختتامیه با تاخیر انجام می شود افزود: در مسابقه آجر چینی دانشگاه هاشمی نژاد ساری ٬ اول و دانشکده قدسیه دخترانه ساری دوم و پیام نور ساری سوم شدند و دانشگاه آزاد نور و محمد باقر ساری به ترتیب رتبه چهارم و پنجم کسب کردند.
 
وی : هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد انگیزه برای فارغ التحصیلان و دانشجویان معماری و شهرسازی و افزایش سطح علمی آنها که مهندسان آینده کشور خواهند بود و باید ساختمان های شهر و مبلمان شهری را طراحی و بسازند بیان کرد و افزود: در صورتی که این طرح ها قابلیت اجرایی داشته باشند اجرا خواهد شد.

این جشنواره با همت معاونت فرهنگی شهرداری ساری به مدت ۲ روز ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت در ساری و مسابقه آجر چینی آن در پارک ملل ساری دیروز با حضور شهروندان و مهمانان و گردشگران برگزار شد ‌.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار