اردوی تیم ملی والیبال ایران-فرانسه

خوش خبر: ميزبانی فرانسه از تيم ملی ايران مطلوب است

سرپرست تيم ملی واليبال ايران گفت: فرانسوی ها ميزبانی خوبی از تيم ملی ايران انجام داده اند و همه شرايط برای برگزاری اردو فراهم شده است.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  امير خوش خبر درباره اردوي تيم ملي ايران در فرانسه گفت: ميزباني فرانسوي ها خوب است و هتل مناسبي در اختيار تيم ملي ايران قرار داده اند. اردوي تيم ملي فرانسه هم در همين هتل برپا شده و در شرايطي يكسان با بازيكنان ايران حضور دارند.

وي درباره فروش بليت مسابقات تداركاتي ايران و فرانسه گفت: استقبال خيلي خوبي از اين دو مسابقه شده و تمام بليت ها فروخته شده است. ايران و فرانسه رقيب هم در رقابت هاي انتخابي المپيك هستند و اين دو ديدار تداركاتي مي تواند به بالا رفتن سطح آمادگي هر دو تيم كمك زيادي كند.

خوش خبر گفت:‌خوشبختانه مصدوميت خاصي در تيم ملي وجود ندارد و به غير از آسيب ديدگي هاي كهنه و قديمي، بازيكنان شرايط خوبي دارند.

وي افزود: ملي پوشان با انگيزه بالا و در سلامت جسمي و روحي خوبي تمرين مي كنند و براي شركت در رقابت هاي انتخابي المپيك آماده مي شوند.

* ظريف: مي خواهيم عملكرد قابل قبولي مقابل فرانسه ارائه كنيم

فرهاد ظريف درباره فشار تمرينات در اردوي فرانسه گفت: اگرچه تا كنون سابقه نداشت كه در يك روز سه جلسه تمرين كنيم ولي بازيكنان به قدري با روحيه هستند و انقدر از نظر فكري آماده هستيم كه اين مسائل تاثيري در ما نمي گذارد.

وي درباره شرايط آمادگي خود اظهار داشت: پس از مصدوميتي كه پيدا كرده بودم هنوز به طور كامل آماده نيستم و انگشتم درد مي كند اما اميدوارم بتوانم به تيم ملي كمك كنم.

ظريف خاطرنشان كرد: بازي با فرانسه كه قهرمان ليگ جهاني است، با تبليغاتي كه در شهر انجام شده در شرايط كاملا حرفه اي برگزار مي شود. اين دو ديدار مي تواند به افزايش هماهنگي بازيكنان كمك كند و ما هم سعي مي كنيم عملكرد قابل قبولي داشته باشيم.

*غلامي: ديدار با فرانسه محك خوبي براي تيم ملي است

عادل غلامي درباره شرايط تيم ملي اظهار داشت: در مدتي كه در تهران اردو داشتيم تمرينات بدنسازي خوبي پشت سر گذاشتيم. پس از يك ماه تمرين، لازم بود كه كه مسابقه تداركاتي داشته باشیم و قطعا فرانسه به عنوان يكي از بهترين تيم هاي جهان مي تواند محك خوبي براي ما باشد.

وي ادامه داد: شرايط آب و هوايي فرانسه با تهران فرق دارد و به اين دليل نياز به يكي دو روز زمان داريم تا به شرايط جديد عادت كنيم.

غلامي خاطرنشان كرد: فرانسه يكي از رقباي ما در ژاپن است و اين دو مسابقه مي تواند شناخت ما را از اين تيم بيشتر كند و نقاط قوت و ضعف تيم خودمان را هم بيشتر براي كادر فني روشن كند.

وی در پايان گفت: در چند سال گذشته بازيكنان تيم ملي و فدراسيون واليبال تا جايي كه توانسته اند براي خوشحالي مردم از جان مايه گذاشته اند. هم خودمان آرزو داريم به المپيك برويم و هم مردم دوست دارند. از مردم مي خواهم براي ما دعا كنند تا ما هم با سعي و تلاش خودمان دوباره خوشحالشان كنيم.

دیدار نخست ایران و فرانسه ساعت 20 به وقت محلی و 22 و 30 دقیقه به وقت ایران روز جمعه 24 اردیبهشت ماه در تورکوئینگ برگزار می شود.

دومین مسابقه نیز ساعت 18 به وقت محلی و 20 و 30 دقیقه به وقت ایران روز شنبه 25 اردیبهشت ماه در شهر هارنس برگزار می شود.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات انتخابی المپیک که از هشتم خردادماه در ژاپن آغاز می شود، آماده می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: خوش خبر ، فرانسه ، میزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار