همدان؛

همدان جزء استان‌های برتر در زمینه برگزاری جشنواره رضوی است

نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، همدان را جزء استان‌های برتر در زمینه برگزاری جشنواره رضوی دانست.

همدان جزء استان‌های برتر در زمینه برگزاری جشنواره رضوی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ایوب هاشمی در نشست اتاق فکر جشنواره دوبیتی و رباعی رضوی استان همدان اظهار کرد: بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در راستای اشاعه و گسترش فرهنگ رضوی از طریق برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) علاوه بر تمام استان های کشور، در نقاط مختلف جهان نیز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه ها درزمینه های مختلف برگزار می شوند.

هاشمی برگزاری نشست های  اتاق فکر برنامه های موضوعی جشنواره  را محفل انسی برای تضارب آرا و رسیدن به مضمون های جدید و خلاقانه دانست و گفت: نتایج اتاق فکر استان ها جمع آوری شده و از این طریق ایده های جدید استخراج می‌شود.

نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با تاکید بر سابقه درخشان فرهنگی و هنری شهر همدان، تصریح کرد: فرهنگ رضوی نامکرر است و مضمون های فراوانی وجود دارد که میتواند در دوبیتی و رباعی  رضوی گنجانده می‌شود.

وی ادامه داد: همدان از استان هایی است که در مضمون یابی به یاری ما می آید و به جرات می توان گفت هر صفحه از کتاب زمزمه خورشید ( آثار برگزیده جشنواره دوبیتی و رباعی رضوی در سال گذشته)، افقی به سوی روشنایی است.

در این نشست فاضل عبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و دبیر جشنواره دوبیتی و رباعی سرایی رضوی و دیگر اعضای اتاق فکر نیز به ارائه دیدگاهای خود پرداختند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.