کرمانشاه ؛

تجدید میثاق ورزشکاران با شهدا

معاون فرهنگی، ‌‌‌‌‌‌‌‌آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاح اردوی راهیان نور ورزشکاران کشور در استان کرمانشاه گفت: جامعه ورزشی کشور به عنوان قشری تاثیرگذار در جامعه تاکنون حدود پنج هزار شهید والامقام را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون فرهنگی، ‌‌‌‌‌‌‌‌آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاح اردوی راهیان نور ورزشکاران کشور در استان کرمانشاه گفت: جامعه ورزشی کشور به عنوان قشری تاثیرگذار در جامعه تاکنون حدود پنج هزار شهید والامقام را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

سیدعبدالحمید احمدی حرکت راهیان نور قهرمانان و نخبگان ورزشی کشور را حرکتی مقدس عنوان کرد و گفت: زیارت مشهد شهیدان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در حقیقت تجدید پیمان و عهد با شهدای بزرگوار دفاع مقدس است

احمدی افزود: شهدایی که در دوران طولانی ۸ سال دفاع مقدس جانانه، خالصانه، ایثارگرانه و با معرفت و آگاهی از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و به دشمن اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک مقدس میهن را اشغال کند.

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه و ۲۴۸ شهید ورزشکار استان کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد این حرکت فرهنگی تاثیرات عمیقی در جامعه ورزشی داشته باشد.

جمعی از ورزشکاران کشور در قالب این اردو، طی امروز و فردا(22 و 23 اردیبهشت) از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید خواهند کرد.



انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.