با اعلام رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین

تیراندازان عازم چک مشخص شدند

رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین از اعزام تیم ایران به رقابت‌های کسب سهمیه پارالمپیک در جمهوری چک خبر داد.

مجید کهتری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: در مسابقات جهانی چک به دنبال تغییر کلاس بندی سیده زهرا حسینی از W2 به W1 هستیم تا شانس کسب سهمیه و مدال ریو در هر دو کلاس را توسط بانوان کماندارمان داشته باشیم. همچنین اصغر فتاحی نیز اولین حضورش را در مسابقات جهانی تجربه می کند و برای کسب رنکینگ و تائید کلاسبندی با تیم به این رقابتها اعزام می شود.

وی افزود: در چک پزشکان فدارسیون جهانی و IPC حضور دارند و در صورتی که با تغییر کلاس بندی این ملی پوش موافقت کنند می توانیم به کسب دو سهمیه امیدوار باشیم و اگر این موافقت همچون مسابقات تایلند رخ ندهد سیده زهرا حسینی باید در کنار سمیه عباسپور و فرزانه عسگری در کلاس W1 برای کسبه سهمیه کامپوند بانوان تلاش کند تا یکی از این سه ورزشکار آخرین بلیت ریو را بدست آورند.

کهتری در خصوص شرایط تیم ملی گفت: اردوی مرحله ی دوازدهم، دومین مرحله تمرینات تیم ملی در سال جدید است که تمرینات تکنیکی در کنار بدنسازی ملایم انجام می شود.در حال حاضر مشکل خاصی از نظر آسیب دیدگی و مصدومیت در تیم نداریم و آمادگی ملی پوشان در حال پیشرفت است.

وی ادامه داد: اردوی سیزدهم، همزمان با اعزام به مسابقات کسب سهمیه در جمهوری چک برگزار می شود و از این رو تمرینات به گونه ای برنامه ریزی شده که ملی پوشان در خرداد ماه به اوج آمادگی برسند و با این شرایط در مسابقات حضور یابند. البته این روند،به صورت سینوسی است و باید در زمان مسابقات کمانداران در قله آمادگی باشند و پس از آن فشار تمرینات کاهش یافته ومجدد در زمان اعزام به ریو افزایش می یابد.

رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین گفت: در حال حاضر ابراهیم رنجبر ، مجید کاکوش، محدثه کهنسال، سیده زهرا حسینی (تهران)، غلامرضا رحیمی (خوزستان)، هادی نوری (اصفهان)، سمیه عباسپور، اصغر فتاحی فرادنبه (چهارمحال و بختیاری)، فرزانه عسگری ( آذربایجان شرقی) 9 ملی پوشی هستند که زیر نظر آلگ نیکولاویچ (سرمربی) در اردو به سر می برند و اگر با مشکلی مواجه نشویم همین کمانداران به چک اعزام می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار