ساری،

ورزشکاران مازندرانی در راه ریو

۱۵ ورزشکار مازنی راهی المپیک ریو می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون توسعه امور ورزش قهرمانی اداره كل ورزش وجوانان مازندران گفت: ۱۵ ورزشکار مازنی راهی المپیک ریو می شوند و با برنامه ریزی می توان این تعداد را در سالهای آینده افزایش داد.

ابوالقاسم عباسی با بیان اینکه مازندران ۴۷ هيئت ورزشی فعال دارد، افزود: با توجه به اينكه امسال المپيک ريو ۲۰۱۶ در پيش است، بايد تلاش شود تا ورزش قهرمانی به كار گرفته شود.

به گفته وی؛ ورزشكاران مازندرانی درتورنمنت های مختلف پارسال توانستند ۲۹۸ مدال رنگارنگ را كسب کنند.

معاون توسعه امور ورزش قهرمانی اداره كل ورزش وجوانان مازندران با اشاره به اينكه در المپيک ۲۰۱۲ لندن ۱۱ ورزشكار مازندرانی حضور داشتند، افزود: ۱۱ ورزشكار مازندرانی توانستند سه مدال رنگارنگ كسب كنند و اين نشان دهنده اين است كه مازندران در المپيک قبلی توانست ۶۰ درصد مدال های ايران را كسب كند.

عباسی از مسجل شدن حضور پنج مازندرانی در المپيک خبر داد و گفت: حضور فرزان عاشورزاده در تکواندو، مجتبی عابدینی در شمشیربازی، نوشاد و نیما عالمیان در تنیس روی میز، حسن یزدانی در کشتی آزاد برای حضور در المپیک ریو ۲۰۱۶ قطعی شده است.

وی گفت: عادل غلامی ومجتبی ميرزاجانپور در رشته ورزشی واليبال، محمدبراری، بهداد سليمی و بهادر مولايی در رشته وزنه برداری در روزهای آتی برای كسب سهميه المپيک به ميدان مسابقه خواهند رفت.

وی بابيان اينكه در مازندران ۶۰ باشگاه فعال وجود دارد، افزود: ميانگين فضای ورزشی برای هر نفر دو متر است درحالی که فضای ورزشی برای هر ورزشكار در مازندران يک متر بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار