علیرضا رضایی:

تلاش اتحادیه جهانی برای ترویج کشتی پهلوانی قابل تقدیر است

سرپرست فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی از حمایت مسئولان اتحادیه جهانی برای ترویج فرهنگ کشتی پهوانی در دنیا تشکر و قدردانی کرد.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت:شاید کشورهای بسیاری در کشتی پهلوانی فعالیت هایی هم داشته باشند اما با توجه به این که زورخانه و کشتی پهلوانی ریشه در فرهنگ ایران دارد به طور حتم کشور ما جایگاه ویژه ای در این رشته دارد.
 
وی تصریح کرد: پس از امضای تفاهنامه با اتحادیه جهانی و برگزاری مسابقات متعدد مشخص شد که کشتی پهلوانی ، توانایی های بالقوه بسیاری برای رشد دارد و در واقع فدراسیون جهانی نیز در جهت گسترش فرهنگ زورخانه ای و کشتی پهلوانی تلاش های بسیاری انجام داده است.

 سخنگوی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی چگونه انتخاب می شود گفت: پس از برگزاری نخستین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی که عصر یکشنبه هفته جاری در شهر استانبول ترکیه برگزار شد با نظر و تصمیم اعضاء من تا زمان برگزاری مجمع به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شدم  اما بر اساس توافق صورت گرفته قرار است در جریان رقابت های جهانی کشتی پهلوانی که مهرماه در بلاروس برگزار می شود مجمع برای انتخاب رئیس این فدراسیون برگزار شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار