سیستان وبلوچستان؛

واحدهای تولیدی مشکل‌دار سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف می شوند

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ابلاغ پروژه از طرف ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با موضوع تعیین تکلیف واحدهای تولیدی مشکل دار با هدف فعال کردن آنها در سالجاری شاهد رونق تولید در سطح استان و کل کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،میرشکار تصریح کرد: بر اساس ابلاغ مذکور واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان با اشتغال 100 نفر که به منظور فعال نمودن یا افزایش تولید و اشتغال ، نیاز به تسهیلات بانکی دارند .
وی ادامه داد:به زودی از طریق درج آگهی و اعلام عمومی راهنمایی خواهند شد و کمیته فرعی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط و بانک های عامل تشکیل و نسبت به بررسی درخواست های ارائه شده روزانه اقدام و درخواست های واحدهای تولیدی مشکل دار پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار ،به بانک های عامل ارجاع خواهد شد  .
میرشکار در پایان خاطرنشان کرد:  به منظور پایش مستمر فرآیند های مذکور  کلیه اقدامات در سامانه تعریف شده درج تا همه مراحل پیش بینی شده ، قابل مشاهده ، پیگیری و دریافت گزارش باشد. و سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان به عنوان دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، مسئولیت پیگیری روند تخصصی پرداخت تسهیلات را عهدار خواهد بود . 
انتهای پیام/گ
برچسب ها: تکلیف ، واحد ، مشکل دار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار