رفتارهای فوتبالی در خاطره ثبت می شوند

ذوالققاری : برد وباخت ها زود فراموش می شوند / کار رحمتی پسندیده نبود

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: رفتارهای فوتبالی ناخودآگاه در خاطره ها به یاد می مانند اما برد وباخت ها زود فراموش می شوند.

ذوالققاری : برد وباخت ها زود فراموش می شوند / کار رحمتی پسندیده نبودایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛اظهار کرد: باید عنوان کنم هر بازی حواشی مختص به خود را دارد و باید درست فرهنگ سازی شود و در همین اتفاقات و شرایط خاص  مسابقات است  که افراد باید بهم برسند نه اینکه همدیگر را دفع کنند.

وی افزود:رحمتی دروازه بان اول کشورمان بوده و از لحاظ اخلاقی هم  سرآمد همه است و اگر مشکلی داشت باید به خاطر هواداران و مردم  در خفا بین خودشان حل می کردند.
قلعه نویی به فکر تیم بود ولی رحمتی با انگشت او را تهدید می کرد. واین کار  پسندیده ایی نبود.

ذوالفقاری با بیان اینکه برنده دیدار تراکتور با استقلال داوری بود گفت: زرگر داور بازی تراکتور استقلال به خوبی بازی را  قضاوت کرد.استقلال تیم  خوبی است و با بازیکنان جوانی که داشت می توانست برای تیم ما مشکل ایجاد کند چون برای قهرمان شدن به میدان آمده بود.چرا که در فوتبال باید محکم بازی کرد در غیراین صورت تیمی که نتواند خوب و محکم بازی کند بازنده بازی است.


سازمان لیگ به باشگاه استقلال جواب داد


وی درباره شکایت باشگاه استقلال به وضعیت سه اخطاره بودن کیانی اضافه کرد:سازمان لیگ به باشگاه استقلال جواب داده است مهدی کیانی وضعیتش مشخص بود و مانعی برای بازی کردن نداشت و کارت زرد او پاک شده بود. چرا که محرومیت با تعویض تیم به پایان می رسد و وضعیت کیانی درست مثل بایرامی بود.

ذوالفقاری درخصوص بازی با استقلال اهواز گفت: این بازی نیز خیلی مهم و حیاتی است و برای کسب سهمیه باید امتیاز را بگیریم .بازیکنان تیم با انگیزه به میدان خواهند رفت و بعد از برد سه بر دو مقابل استقلال انگیزه زیادی دارند.


قرارداد قلعه نویی با نظر هیات مدیره تمدید می شود

وی درباره تمدید قرارداد قلعه نویی اظهار کرد: با توجه به این که مسایل مربوط به قرارداد بستن و تمدید به هیات مدیره مربوط می شود و این مسایل در حیطه وظایف و مسولیتم نیست اما با نظر هیات مدیره باشگاه قرارداد تمدید می شود.
همچنین وضعیت جدایی مناجاتی نیز به عهده هیات مدیره است و آنها تصمیم می گیرند که با چه بازیکنانی قرارداد ببندند.
سرپرست باشگاه تراکتورسازی در پایان درباره بازی با النصرامارات بیان کرد: کادر فنی و بازیکنان ما شناخت خوبی از این دارند و باتجربه و صاحب سبک و تکنیک هستند و ما 20 بازیکن داریم که هر کدام خیلی خوب هستند و در نبود یکی نفر بعدی جایگزین می شود و با انگیزه بالا برای کسب سه امتیاز می رویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار