شیراز؛

برخورداری از روحیه انقلابی بهترین نوع دفاع از انقلاب اسلامی

دفاع از انقلاب اسلامی و کشور ایران یک تکلیف بزرگ است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز در یادواره شهدای مدافع حرم در شیراز گفت: انقلاب اسلامی نیازمند دفاع همه جانبه است و انقلاب و انقلابی بودن یک هدف و دستاورد ارزشمند است که همگان این مهم را ندارند و این یک نسخه ثمر بخش است .
وی بقا انقلاب اسلامی را در انقلابی بودن دانست و بیان کرد: بهترین دفاع از انقلاب این است که روحیه انقلابی داشته باشیم و در محافل علمی اعم از حوزه های علمیه، دانشگاه ها ، مدارس و سایر مراکز علمی و پژوهشی نیز این روحیه تقویت شود.
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: کشور ایران طی سال های پس از انقلاب بارها و بارها مورد حملات دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته است که به لطف خداوند و هوشیاری مقام معظم رهبری تمام این تهدیدات خنثی و متجاوزین به سزای عمل خود رسیده اند.
سردارغلامحسین غیب پرور در ادامه با گرامیداشت شهدای مدافع حرم، حضور گسترده مردم در تشییع این شهدا را نشاندهنده ریشه های عمیق انقلاب ذکر کرد و گفت: شهدا همه چیزشان را دادند تا اسلام، انقلاب و ولایت پایدار بماند.
سردار غلامحسین غیب پرور در پایان ضمن بزرگداشت مقام شهید و شهادت از خانواده های شهدای حرم قدردانی کرد و در خصوص اهداف و مقام والای این شهیدان سخنانی بیان داشت.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.