همدان؛

برگزاری چهارمین دوره انتخابات مجمع های جمعیت هلال‌احمر استان همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: چهارمین دوره انتخابات مجمع استانی جمعیت هلال‌احمر همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار می شود.

برگزاری چهارمین دوره انتخابات مجمع های جمعیت هلال‌احمر استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهروز کارخانه ای با اشاره به اینکه 131 کاندیدا در این دوره از انتخابات شرکت دارند افزود: برگزاری انتخابات دوره‌ای مجمع استانی جمعیت هلال‌احمر در 24 اردیبهشت‌ماه برگزار می شود. 

وی ادامه داد: برای این دوره از انتخابات 131‌نفر در استان همدان نامزد شدند که این نامزدها از اعضای فعال جمعیت هلال احمر شهرستان هستند.

کارخانه ای با بیان اینکه در هر شهرستان و از میان نامزدها 4‌ نفر به‌عنوان عضو اصلی در شورای اجرایی، یک‌نفر به عنوان بازرس اصلی برای مدت چهار سال انتخاب می‌شود اظهار داشت: با توجه به ثبت و تائید نهایی اطلاعات اعضاء و داوطلبان در سامانه جامع انتخابات، 5 هزار و 300 عضو جمعیت هلال‌احمر استان همدان واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان هدف از برگزاری این دوره از انتخابات را نهادینه‌کردن حس مشارکت اعضاء، داوطلبان فعال و افراد نیکوکارو بشردوست دانست.

کارخانه‌ای تصریح کرد: همه نامزدها با شعار خدمت به نوع‌دوستی و بشردوستی در این انتخابات شرکت می کنند و همه اعضا و داوطلبان فعال می‎توانند در پای صندوق‎های رای حاضر شده و در این حماسه سهم داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار