اردوی تیم ملی والیبال-فرانسه

سه جلسه تمرین در روز برای ملی‌پوشان

رائول لوزانو در برنامه امروز ملی پوشان سه جلسه تمرین را در دستور کار قرارداد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تیم ملی والیبال کشورمان به منظور برگزاری یک اردوی هفت روزه و انجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی فرانسه صبح دیروز دوشنبه راهی پاریس شد و از آنجا با اتوبوس به هتل مرکوری در نزدیکی شهر تورکوئینگ رفت.

ملی پوشان به دستور لوزانو پس از رسیدن استراحت کردن و از امروز سه شنبه تمرینات خود را آغاز می‌کنند. رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین روز حضور تیم در فرانسه سه جلسه تمرین را در دستور کار شاگردان خود قرار داد.

بر این اساس ملی‌پوشان از ساعت 9:30 تا 11 تمرین صبح خود را برگزار می کنند و پس از صرف ناهار و استراحتی کوتاه تمرین عصر خود را از ساعت 15 تا 17:30 زیر نظر کادر فنی انجام می دهند و در آخر از ساعت 19 در سالن بدنسازی استادیوم  متروپل لیل  به کار با وزنه خواهند پرداخت.

سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور، حمزه زرینی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، فرهاد ظریف و مهدی مرندی بازیکنان اعزامی تیم ایران هستند.

ملی پوشان کشورمان را امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، رائول لوزانو به عنوان سرمربی، خوان سیچلو (دستیار)،  رحمان محمدی راد (مربی)، دکتر سیامک افروزی (فیزیوتراپیست)، آندره اسپر (مربی بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزرو) و کمال سیف (مترجم)  همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو آماده می کند. این رقابت‌ها از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار