شیراز؛

اعتمادی که جوابش خالی کردن حساب شد

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی كه با سوء استفاده از اطلاعات بانکی مادرش، مبلغی را به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی برداشت کرده بود خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز، سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: با توجه به دریافت شکایتی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یک خانم میانسال، بررسی موضوع در دستور کار كارشناسان پلیس فتا استان فارس قرار گرفت. 

وی با اشاره به انجام اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس فتا، از شناسایی عامل برداشت غیرمجاز خبر داد و گفت: این فرد که فرزند شاکی می باشد پس از دستگیری توسط پلیس، در تحقیقات فنی به موضوع اتهام اعتراف کرده و می گوید: مورد اعتماد مادرم بودم و همیشه تمامی رمزهای بانکی کارت های عابربانک را فقط من و مادرم می دانستیم. 

وی ادامه داد: این جوان به دلیل اینكه چند سالی بوده که رویای تحصیلات در یک کشور اروپایی را در سر داشته، چند روز پیش در اینترنت یک آگهی مبنی بر تحصیلات در خارج از کشور را مشاهده و با تصور اینکه خرید های اینترنتی غیرقابل پیگیری می باشد تصمیم به انتقال وجه از حساب مادرش به حساب آن فرد مورد نظر می گیرد.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: با توجه به اعتماد کامل مادر به فرزند خود، رویارویی آنان به عنوان مجرم و متهم در پلیس فتا صحنه ای غیر منتظره را به وجود آورد که بهت مادر را در پی داشت.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.