کرمان؛

تکریم جانبازان، تکریم ارزش ها است

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان طی پیامی اعیاد شعبانیه و روز جانباز و پاسدار را تبرک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یدا... موحد افزود: سوم شعبان، روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقی و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه­ای درخشان و پرافتخار در عرصه­های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزشها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می­کند.

وی تصریح کرد: روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری­ها، مجاهدت­ها و از خودگذشتگی­های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا وسید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بیان داشت: پاسداران و جانبازان با ایثارگری و جانفشانی در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته و دارند .

یدا... موحد بیان داشت: تکریم جانبازان تکریم ارزش ها ، خوبی ها و ایثارگری ها است و نظام اسلامی ما در سایه ی این تفکر و فرهنگ ناب به بار نشسته و به عنوان الگوی حکومت مردم سالار دینی به جهانیان معرفی شده است.

موحد گفت: این بزرگواران تفسیر دوباره و عینی کاروان امام سجاد(ع)هستند،که سالها مقاومت وپایداری در راه هدف را به نمایش گذاشتندو پیام آور عجز و زبونی ظالمان شدند.

در انتهای پیام نمانیده عالی قوه قضائیه ضمن پاسداشت همه سلحشوری­ها و فداکاری­های پاسداران انقلاب اسلامی و جانفشانی­ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیور،ایام خجسته شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرماندهی کل قوا، مردم شریف و متدین استان کرمان و بویژه جانبازان و پاسداران دادگستری کل استان تبریک و تهنیت عرض کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تکریم ، جانباز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.