نوربخش:اولین بار است که مدال طلا گرفتیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: توانستیم برای اولین بار مدال طلا مسابقات جهانی کشتی را بدست آوردیم.

نوربخش:اولین بار است که مدال طلا گرفتیمناصر نوربخش در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: در دوره قبلی مسابقات جهانی که در لهستان برگزار شد نتوانستیم به مدال طلا دست پیدا کنیم و به مقام هفتمی رقابت ها بسنده کردیم.اما در این دوره با وجود کسب عنوان پنجمی ، اولین طلای کشتی فرنگی بزرگسالان را همراه با 4 نشان برنز بدست آوردیم.

وی افزود:این موفقیت در حالی رقم خورد که تیم ملی بزگسالان با کمبود کشتی گیر در تمام اوزان مواجه بود و همچنین سه ملی پوش از آسیب دیدگی در ناحیه کتف و رباط صلیبی رنج می بردند و همین امر باعث قرار گیر تیم ملی در رده پنجمی رقابت ها شد.

کسر ده امتیاز به علت مشکلات نامه نگاری

نوربخش ادامه داد: بهروز مالکی یکی از امیدهای تیم ملی در این رقابت ها بود که به علت ارسال نکردن نام این ملی پوش درلیست کشتی گیران ایران ، فدراسیون جهانی در اواسط مسابقه مانع از ادامه دادن رقابت وی شد و 10 امتیاز از تیم ملی کسر شد و همین امر باعث آشفتگی و کاهش روحیه سایر ملی پوشان شد و با این کسر امتیاز جایگاه نایب قهرمانی را به پنجمی تغییر داد.

وی عنوان کرد: تنها با سه ماه اردوی نیمه کاره توانستیم در این جایگاه قرار بگیریم و اگر هیات استان ها همکاری لازم را داشتند و نفرات با استعداد را معرفی به فدراسیون معرفی می کردند تیم ملی با کمبود کشتی گیر مواجه نمی شد و مجبور نبودیم نفرات دوم برخی وزن ها را با رژیم غذایی به حد مطلوب برسانیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در پایان خاطر نشان کرد: در رده نوجوانان و جوانان فرنگی خیلی خوب ظاهر شدیم اما نباید مغرور شد و باید تلاش را ادامه داد تا پشتوانه مناسبی برای رده بزرگسالان به وجود آید. امیدوارم مسئولین وزارت همراه با افشین داوری سرپرست جدید فدراسیون نگاه ویژه ای به کشتی گیران داشته باشند تا از حداقل امکانات برخوردار باشیم و حقوق عقب افتاده چند ماه اخیر ملی پوشان و  کادر فنی هر چه سریعتر پرداخت شود تا انگیزه ورزشکاران بیشتر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار