عزیزیان: راه آهن باید با لیگ برتر خداخافظی کند/ در تهران جشن قهرمانی می گیریم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: معتقدم تیم راه آهن از حالا باید خودش را برای خداحافظی با لیگ برتر آماده کند زیرا ما با تمام وجود برای قهرمانی می جنگیم.

عزیزیان: راه آهن باید با لیگ برتر خداخافظی کند/ در تهران جشن قهرمانی می گیریم
سعید عزیزیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من می دانستم پرسپولیس مقابل گسترش فولاد پیرز می شود، علت این که پرسپولیس مقابل نفت هفته گذشته شکست خورد غرور بی جای بازیکنان بود. بازیکنان پرسپولیس مغرورانه مقابل نفت باز کردند و شکست خوردند و تنبیه شدند.

وی افزود: اما این هفته مقابل گسترش، پرسپولیس بدون غرور و با انگیزه وارد بازی شد و توانست 3 امتیاز بگیرد مطمئن هستم هفته آینده مقابل راه آهن پیروز می شویم و جشن قهرمانی ار در تهران برگزار می کنیم.

وی در مورد اینکه راه آهن برای بقاء باید پرسپولیس را شکست دهد گفت: باید بگویم بهتر است که راه آهن با لیگ برتر خداحافظی کند زیرا نمی تواند مقابل پرسپولیس پیروز شود و این ما هستیم که با شکست راه آهن قهرمان می شویم.

پیشکسوت دروازه بانی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه این تیم بدون داشتن دروازه بان خوب در کورس قهرمانی است اما استقلال از دور قهرمانی خارج شده گفت: این را هم به حساب دل صاف برانکو بگذارید خدا هم با برانکو است وگرنه استقلال که دروازه بان خوبی هم  داشت اما چند بازیکن خوب نداشت و در نهایت تیمش شکست خورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار