یزد؛

بازدید مسئول بسیج کارگری استان یزد از پایگاه نبی اکرم(ص) بافق

مسئول بسیج کارگری استان یزد و هئیت همراه با حضور در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق از پایگاه نبی اکرم(ص) این شرکت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسئول بسیج کارگری استان یزد در حاشیه این بازدید گفت: قشر زحمتکش کارگران به ویژه کارگران بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خنثی کردن تلاش دشمنان برای از کار انداختن چرخ تولید در کارخانه ها، طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرات ماندگاری از خود به جا گذاشته اند.

نیک نام با تقدیر از تلاش فرمانده و جانشین پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی_بافق باتوجه به عملکرد این پایگاه در سال 94 افزود: پایگاه نبی اکرم(ص) در استان یزد جز پایگاه هایی محسوب می شود که در تمام برنامه ها قابلیت بسیار خوبی نسبت به سایر پایگاه های هم سطح خود داشته است.

رضایی پور جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی_بافق نیز در گزارشی عملکرد این پایگاه را در سال 94 تشریح و بیان کرد: برگزاری چندین  جلسه حلقه های طرح صالحین، اعزام بسیجیان به مناطق جنگی، حضور در رزمایش های شهرستان و برنامه های هفته بسیج ،  دفاع مقدس و دهه فجر ، برپایی ایستگاه صلواتی در مناسبت های مختلف،جذب نیروی حداکثری و...از جمله اقداماتی است که توسط این پایگاه در سال گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.