یزد؛

معارفه مدیر جدید توزیع برق شهرستان اردکان

باحضور مسئولین شهرستان اردکان ، مدیرعامل و برخی معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، مدیر جدید توزیع برق شهرستان اردکان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا صحتی در نشست شورای اداری شهرستان اردکان ، تغذیه چندسویه از طریق شبکه های فوق توزیع و پایداری مطمئن انرژی برق در این شهرستان را برای صنایع عظیم مستقر منطقه مفید توصیف کرد و افزود: 90 درصد مشترکین برق شهرستان اردکان ، صنعتی هستند.
 وی بیشترین سهم پوشش شبکه فشار متوسط در استان را از آن اردکان دانست و گفت: بالغ بر 1440 کیلومتر شبکه فشار متوسط با 1323 پست برق به ظرفیت 143 مگاولت آمپر در شهرستان برق مشترکان را تامین می کنند.
 این مسئول با اشاره به برخورداری همه روستاهای شهرستان اردکان از نعمت برق ، یادآور شد : 160 مگاوات از توان تولیدی نیروگاه بخار سرو اردکان ، پیش از پیک بار به مدار خواهد رفت.
 صحتی پیک بار استان را 60 مگاوات عنوان کرد و درخصوص تبدیل شبکه های مسی به کابل خودنگهدار این منطقه ، خاطرنشان کرد: تاکنون 35 هزار متر از مجموع شبکه های فشار ضعیف شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده و حدود 52 درصد دیگر از آن در دستورکار قرار دارد.
در این مراسم از حجت ا..رضوی نسب ، مدیر سابق برق این شهرستان قدردانی و سید ناصرمیرفخرالدین به عنوان مدیر جدید معرفی شد.
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و هیات همراه ، پس از این مراسم از مدیریت های برق شهرستان اردکان و میبد بازدید کردند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار