گسترش فولاد 2-4پرسپولیس

لحظه به لحظه با دیدار گسترش فولاد-پرسپولیس + حواشی پس از بازی

سرخپوشان پایتخت با شکست 4 بر 2 گسترش فولاد تبریز به رتبه دوم جدول صعود کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛سرخپوشان پایتخت امروز در قالب هفته 29 لیگ برتر فوتبال میهمان تیم تبریزی گسترش فولاد است.


استادیوم: 

یادگار امام تبریز

گسترش فولاد:

داود نوشی صوفیانی، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، محسن حسینی، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی، سامان نریمان جهان و امیرحسین کریمی

سرمربى: فراز كمالوند

پرسپوليس:

لوبانوف، محمد انصاری، لوکا ماریچ، مایکل اومانیا، رامین رضائیان، محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی

سرمربى: برانكو ايوانكوويچ

گل:

روی یک ارسال و تاثیر علی علیپور که با دفع ناقص نوشی همراه شد، احمدزاده موفق شد دروازه خالی را با ضربه سر باز کند و تیمش را به گل برساند.

محمد انصاری با شوتی دیدنی و زمینی گل دوم تیمش را از راهی دور به ثمر رساند تا پرسپولیس با دو گل از میزبان خود پیش بیفتد.

دقیقه حساس:

دقیقه 3: اولین حمله از سمت گسترشی ها توسط سامان نریمان جهان شکل گرفت که کمک داور به نشان آفساید پرچم خود را بالا آورد و مهاجم این تیم را متوقف کرد.

دقیقه 4: شوت از زاویه بسته محمد ابراهیمی با عبور از خط عرضی دروازه لوبانف به بیرون رفت.

دقیقه 5 تا 12: پرسپولیسی ها قصد دارند با پاس های کوتاه به دروازه گسترش نزدیک شوند و شاگردان کمالوند هم با پرس پرفشار خود مانع از این اتفاق می شوند. پاس های اشتباه مولفه نمایان این دقایق از بازی بود.

دقیقه 13: ارسال ضربه ایستگاهی به درون محوطه جریمه با گل گسترش توسط حسینی همراه بود که خورشیدی آن را به دلیل آفساید نپذیرفت تا بازی بدون گل به جریان بیفتد.

دقیقه 15: خطا روی رامین رضاییان توسط مگنو باتیستا یک ضربه ایستگاهی نصیب پرسپولیس کرد.

دقیقه 16: این ضربه ایستگاهی را مسلمان به سمت محوطه جریمه فرستاد که توپ به هیچ کدام از حمله وران پرسپولیس نرسید تا داوود نوشی بازی را بار دیگر آ؛از کند.

دقیقه 17: بار دیگر سامان نریمان جهان عزم دروازه پرسپولیس کرد که هماهنگی دو مدافع میانی پرسپولیس او را در منطقه آفساید قرار داد.

دقیقه 22: شوت از داخل محوطه جریمه توسط علی پور با واکنش نوشی صوفیانی همراه شد که ضربه برگشتی را مهدی طارمی در آستانه دروازه خالی نتوانست باز کند و توپش فضای بالای دروازه را طی کرد.

دقیقه 26: شوت سامان نریمان جهان را اینبار الکس لوبانف از آن خود کرد تا گسترش در به ثمر رساندن گل ناکام بماند.

دقیقه 29: ارسال رامین رضاییان با ضربه سر ناقص امید عالیشاه همراه شد که توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 36: سامان نریمان جهان روی یک ضد حمله با طی کردن بیش از نیمی از زمین از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپش با برخورد به مدافع پرسپولیس به کرنر رفت. روی این کرنر گسترشی ها به نتیجه ای نرسیدند.

دقیقه 39: کات بک علی علیپور برای فرشاد احمدزاده، این بازیکن را در موقعیت شوتزنی قرار داد که ضربه اش با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 40: حرکت درویشی از جناح چپ پرسپولیس با خطای انصاری همراه شد تا گسترش صاحب یک ضربه ایستگاهی شود، این ضربه را شجاعیان فرستاد اما مدافعان پرسپولیس زودتر از زرد و آبی پوشان گسترش آن را دفع کردند.

دقیقه 45: در آخرین ثانیه های بازی، رامین رضاییان فرصت خوبی برای تثبیت برتری تیمش داشت که ضربه اش با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 56: محمد ابراهیمی روی یک ضربه ایستگاهی دروازه لوبانف را گشود تا اختلاف را به حداقل برساند. 

دقیقه 69: امید عالشیاه برای سومین بار دروازه گسترش را گشود تا بازهم اختلاف به 2 گل برسد. 

دقیقه 84: عالیشاه دومین گل خود و چهارمین گل پرسپولیس را به ثمر رساند تا پرسپولیس 4 بر یک از حریف پیش بیفتد. 

دقیقه 87: داریوش شجاعیان دومین گل گسترش فولاد را به ثمر رساند. 

حاشیه های پس از بازی:
پس از برد پرسپوليس مقابل گسترش فولاد جو ورزشگاه متشنج شد و نيروى انتظامى براى اينكه مانع هجوم هواداران گسترش به رختكن پرسپوليس شود مانع خروج سرخپوشان شد و آنها يك ساعت در رختكن حبس بودند.

 هواداران دو تيم  پس از پايان بازى درگير شدند كه نيروى انتظامى تعدادى از هواداران دو تيم را دستگير كرد. 

با توجه به تأخير اتوبوس ، بازيكنان پرسپوليس حدود ٢٠ دقيقه معطل شدند. 

طبق برنامه قرار بود پرواز سرخپوشان ساعت ٢٢:٣٠باشد اما به علت تأخير اين پرواز ساعت ٢٣:١٥  خواهد بود. 

جشن و پايكوبى در رختكن پرسپوليس از سوى بازيكنان اين تيم بر پا شد. 

هدايتى به هر يك از بازيكنان ١٠ سكه پاداش داد و قول دا پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر پاداش ويژه ای به سرخپوشان بدهد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار