وضعیت اسف‌بار رقابت‌های تایم‌تریل کشور

وقتی انتخابی المپیک در برهوت برگزار می‌شود!

مسابقات قهرمان کشوری تایم تریل انفرادی جاده در شهرستان مهریز و درمحیطی نا مناسب و سطح نامطلوبی برگزار شد.

وقتی انتخابی المپیک در برهوت برگزار می‌شود!
 به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقات قهرمانی کشور به عنوان مرحله دوم انتخابی المپیک محسوب می شود که امروز بخش تایم تریل انفرادی این رقا بت ها در یزد و در یکی از مسیرهای شهرستان مهریز برگزار شد اما رکابزنان حاضر در این مسابقات اصلا از وضعیت برگزاری آن رضایت نداشتند و مسابقات را در حد یک لیگ استانی به حساب آوردند. 

مهدی سهرابی ملی پوش کشور درباره وضعیت میزبانی در یزد و زمان مسابقات قهرمان کشوری در گفت‌وگو با ما اظهار کرد: امروز مسابقات تایم‌تریل انفرادی در بخش جاده و فردا مسابقات استقامت برگزار می شود. همچنین امروز ابتدا، امیدها به رقابت با یکدیگر پرداختند، سپس بزرگسالان به مصاف هم رفتند. 

وی افزود: حضور در رقابت های مرحله ای که فدراسیون آن را تعیین کرده، یکی از برنامه های شرکت در المپیک است و متاسفانه مسابقه‌ای که به میزبانی یزد اجرا شد در حد لیگ‌های استانی هم نبود و بهتر بود فدراسیون از پیش به مسیر های تعیین شده و خوابگاه نگاهی می انداخت. 
 
سهرابی اضافه کرد: خوابگاهی که برای مسابقات قهرمانی تعبیه شده اصلا مناسب نیست. به این صورت که برای 300 رکابزن یک سرویس بهداشتی وجود داشت و اکثر شرکت کنندگان از این نظر مشکل داشتند. همچنین مسیری که برای مسابقات تعیین شده بود نا مناسب و در شأن مسابقات کشوری نبود. زمانی هم که اعتراض کردیم  گفتند شورای تأمین قبول نکرده که در مسیر دیگری رقابت ها را برگزار کنیم. 
 
وی در ادامه تاکید کرد: این برنامه ریزی در حد ما نیست. ایران تیم نخست آسیا محسوب می شود اما مسابقات قهرمان کشوری را در برهوت برگزار کردند. 
 
در ادامه این مصاحبه با صمد پورسیدی ملی پوش دوچرخه سواری مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: نام خوابگاه شهید نصیری است اما وضعیت خوابگاه اصلا مناسب نبود و در حد تیم ملی نیست مسیر مسابقات هم مناسب نبود و قرار بود سنگین تر اجرا شود.  
 
وی اضافه کرد: نباید انتخابی المپیک را تا این حد طول و تفسیر بدهند زیرا بدون شک در همه مسابقات بد بیاری و مشکلات همیشگی وجود دارد که ممکن است هر ثانیه یک رکابزن از تیم المپیکی خارج شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار