حواشی روز چهارم برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛

یکی از غرفه‌های تبادل کتاب جمع آوری شد

یکی از غرفه‌های تبادل کتاب بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به دلیل عدم ارائه خدمات لازم جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از غرفه‌های تبادل کتاب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ساعات میانی چهارمین روز برگزاری بیست و نهمین دوره این نمایشگاه جمع‌آوری شد. این اتفاق، به دلیل بی‌توجهی مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در ارائه خدماتی برای جلوگیری از صدمه‌زدن بادهای شدید رخ داد.

بنا بر این گزارش، از حواشی دیگر چهارمین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، می‌توان به سرزدن ناظران نمایشگاه کتاب به غرفه خبرگزاری‌ها اشاره کرد.

ناظران نمایشگاه کتاب در این سرزدن‌ها به بررسی میزان و کیفیت خدمات‌رسانی به خبرگزاری‌ها و خبرنگاران پرداختند.

گفتنی است که در روز چهارم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مقامات و مسئولانی چون محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران و مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران از این نمایشگاه بازدید کرده و در برخی از برنامه‌های آن حضور پیدا کردند.

لازم به ذکر است که اگرچه در ساعات پایانی چهارمین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خبری درباره بازدید احتمالی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به گوش رسید اما بعد از ساعتی گفته شد که وی برای بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه نفت و گاز رفته است.

یادآور می‌شود؛ بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران که از روز پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری کار خود را در شهر آفتاب آغاز کرده، تا روز بیست و پنجم همین ماه ادامه خواهد داشت.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار