استاندار کرمان بر آمادگی این استان برای میزبانی شایسته از رئیس جمهور و هیات همراه تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی افزود :برای بهتر برگزار شدن سفر، جلسات متعدی در کرمان و تهران برگزار شده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور سه شنبه این هفته 21 اردیبهشت برگزار خواهد شد گفت :مراسم استقبال از چهارراه سمیه شهر کرمان آغاز میشود و رییس جمهور پس از عبور از چهار راه ولیعصر ، چهار راه کاظمی و میدان بسیج، در مصلای کرمان با مردم سخن میگوید.

رزم حسینی افزود: جلسه با فرهنگیان ، نخبگان ، ایثارگران و فعالان اقتصادی از دیگر برنامه های رییس جمهور است که در بعد از ظهر روز سه شنبه برگزار خواهد شد و در جلسه توسعه و برنامه ریزی استان اقای روحانی از طریق ویدئو کنفرانس بعضی طرحهای مهم وبزرگ اجرا شده در استان را افتتاح میکند .
استاندار کرمان افزود: این استان 23 شهرستان دارد و اقای روحانی نمیتواند به همه شهرستانها سفر کند ، بنابراین معاونان و وزیران همراه با ایشان ، به شهرستانها سفر و با مردم از نزدیک دیدار میکنند.
باژیان مدیر کل بازرسی استانداری کرمان هم دراین نشست مطبوعاتی گفت سامانه ارتباط مردم با دولت از صبح دوشنبه این هفته ، کار خود را آغاز میکند و مردم میتوانند درتماس با شماره 111 ، به صورت رایگان ، مطالبی را که میخواهند به اطلاع دولت برسد با این سامانه در میان بگذارند.
وی افزود در این سامانه 160 کاربر خواسته های مردم را پیگیری میکنند و متقاضیان با گرفتن کد رهگیری میتوانند تا بیست روز پس از سفر رییس جمهور، با تماس مجدد با سامانه 111 ، پیگیر درخواست خود شوند.

باژیان گفت: مدت هر تماس تلفنی نباید از شش دقیقه فراتر رود.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار