کرمانشاه؛

مسابقه های سوار کاری کورس بهاره با حضور 5 استان از غرب کشور

هفتمین دوره مسابقه های سوارکاری کورس بهاره در گودین شهرستان کنگاور با حضور سوارکارانی از پنج استان غرب کشور و در مسافت یک کیلومتر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  از کرمانشاه؛  این رقابت ها در پنج کورس برگزار شد در گروه اول یک نفر قهرمان شد و مقام اول به اسب سیسیناز با چابکسواری محمد خوشکام رسید.

در گروه دوم نیز مقام اول به اسب نیلگون و با چابکسواری قاسم نجف پور رسید. همچنین اسب آینام با مالکیت و چابکسواری محمد خوشکام دوم و مقام سوم نیز به اسب کوهیال شجاع با چابکسواری عرفان قائدی رسید.

در گروه سوم این دور از مسابقه ها نیز مقام اول به اسب بی نظیر و با چابکسواری رضا طهماسبی رسید. در این گروه اسب سزار با چابکسواری اکبر اسفندیاری دوم شد و همچنین اسب آتش با چابکسواری علی ارتباطی سوم شد.

 در گروه چهارم نیز مقام اول به اسب ذوالفقار با چابکسواری حسین بایند پور، مقام دوم به اسب طوفان با مالکیت و چابکسواری رضا طهماسبی و مقام سوم به اسب سینیوریتا با چابکسواری عرفان قائدی رسید.

همچنین در گروه پنجم مقام اول به اسب راش با چابکسواری سجاد عزیزی، مقام دوم به اسب پهلوان با چابکسواری آرام میهمی و مقام سوم نیز به اسب شاهو با چابکسواری ابراهیم گلبداغی رسید.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.