اصفهان؛

پیروزی مقابل النصر را فراموش کرده ایم

یحیی گل محمدی پیش از در دیدار تیمش برابر سیاه جامگان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال گفت : بازی مهم و سختی پیش رو داریم، بازیکنان ما به رغم فشردگی مسابقات در بازی‌های اخیر کم نگذاشتند و بدون حاشیه و با بیشترین تمرکز بازی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه بازی قبل برابر النصر را باید فراموش کنیم، افزود: در حال حاضر تنها به مصاف با سیاه جامگان فکر می کنیم و پیروزی مقابل النصر را فراموش کرده ایم و به دیدارهای بعدی هم فکر نمی کنیم و با توجه به اینکه هر دو تیم از انگیزه های بالایی برخوردار هستند فکر می‌کنم دیدار جذابی را فردا شاهد خواهیم بود
وی گفت : همه هدف ما در لیگ کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا است و برای رسیدن به این هدف بازیکنان در بازی فردا از همه توان خود استفاده می کنند. نباید فراموش کنیم که همه ما در بازیهای باقی مانده این فصل مسوولیتهای سنگین تری بر دوش داریم. هواداران، بازیکنان، کادر فنی و به خصوص مسوولان که باید در این بازیهای باقیمانده خیلی بیشتر به ما کمک کنند تا بتوانیم به اهدافمان برسیم .
گل محمدی با بیان اینکه بازیکنان ذوب آهن سال سختی را پشت سر گذاشتند، افزود: صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اتفاق شیرینی بود و افتخار بزرگی برای باشگاه ذوب آهن به شمار می‌رود و نشان دهنده کیفیت بالای تیم ماست ، اما برای ادامه این موفقیت به حمایت همه جانبه از سوی مردم و مسوولین نیاز داریم و با توجه به اينكه در بازي مرحله حذفي بايد با العين كه هشت بازيكن تيم ملي و چهار بازيكن خارجي چند ميليون دلاري دارد بازي كنيم امیدواریم کارخانه ذوب آهن نیز در بازی های باقی مانده بیشتر از تیم حمایت کند ، در حال حاضر بزرگترين مشكل ما دغدغه هاي مالي ميباشد و بازيكنان در شرايط سخت مالي قرار دارند.
یحیی گل محمدی در خصوص غایبان تیمش در بازی برابر سیاه جامگان گفت: کاوه رضایی در مصدومیت به سر می برد و شرایط حضور در میدان را ندارد و مسعود حسن زاده نیز برای این بازی محروم است که او را نیز در اختیار نداریم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: از علی کفاشیان به خاطر زحمات چندین ساله اش در فدراسیون تشکر می‌کنم و باید به مهدی تاج نیز تبریک بگوییم، تاج و همکارانش وظیفه سنگینی در فدراسیون برعهده دارند چون حوزه کار آنها فوتبال است که همه مردم با آن زندگی می کنند. من فکر می کنم دولت، مردم، رسانه ها و همه و همه باید دست به دست هم دهند از تاج و همکارانش حمایت کنند تا بتوانند در مسیر توسعه فوتبال گام بردارند.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار