کرمانشاه؛

باید تحصیلات تکمیلی را توسعه دهیم

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه بر ضرورت توجه به طرح‌های فرهنگی ماندگار، اقتصاد دانش بنیان، توسعه تحصیلات تکمیلی و حضور خیرین در دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نوذر قنبری گفت: محورهای مهم مدنظر شورای استان طرح های فرهنگی ماندگار، اقتصاد دانش بنیان، توسعه تحصیلات تکمیلی، نقش و حضور خیرین در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار این است که در آینده نزدیک شاهد موفقیت هایی در زمینه اقدام در این محورها باشیم که هر کدام از این محورها جای مطالعه، تحقیق، کار و اقدام عملیاتی فراوان دارد.

قنبری تعامل با مسئولان استان، نهادها، ارگان‌ها، صنایع و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در راستای پیشبرد اهداف کشور و دانشگاه مورد اهمیت دانست و در خصوص اقدام برای ایجاد این تعامل تاکید کرد.

دکتر سیروس محبی رییس دبیرخانه هیات امنا دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: باید مصرف بهینه و صرفه جویی در واحدها و مراکز استان مدنظر تمامی مجموعه قرار گیرد و نسبت به اشاعه فرهنگ آسان گیری و مصرف صحیح با تشخیص و شناسایی نیازها در راستای ساماندهی هزینه‌ها اقدام شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.