آغاز ثبت نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید از چهارشنبه

مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و مؤسسات آموزش عالی در بازه زمانی 22 تا 29 اردیبهشت خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه‌های فنی و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی 95 منحصراً از طریق شبکه اینترنتی و در بازه زمانی چهارشنبه 22 تا 29 اردیبهشت ماه امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه متقاضیان علاقه‌مند باید در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دفترچه راهنما از طریق پایگاه سازمان سنجش ثبت نام کنند، افزود: داوطلبان باید به وسیله کارت‌های عضو شتاب که امکان پرداخت الکترونیکی آن فعال است با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت 180 هزار ریال نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی تاکید کرد: داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در گزینش رشته‌های مؤسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی هستند علاوه بر پرداخت مبلغ مذکور باید 46 هزار ریال دیگر نیز برای اعلام علاقه‌مندی خود به شرکت در این رشته‌ها پرداخت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: اطلاعیه تکمیلی ثبت نام روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه بر روی پایگاه اینترنتی سنجش و نشریه پیک سنجش منتشر می‌‌شود.

توکلی اظهار کرد: پذیرش در این آزمون براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام درج شده است.

وی تصریح کرد: براساس برنامه زمانی اعلام شده آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش در آنها با آزمون است جمعه 22 مرداد در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.