هفته‌های حساس فوتبالیستان افغان در اروپا

فوتبالیستان شاغل افغانستان در لیگ های مختلف اروپایی طبق برنامه زیر به سراغ حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، یاران ندیم امیری با توجه به نتایج خوبی که در طول چند هفته اخیر کسب کرده اند از قعر جدول فاصله گرفته اند و امروز در شرایطی با تیم آخر جدول بازی میکنند که سقوطش به رقابت های بوندسلیگا ۲ حتمی است. هوفنهایم با ۳۷ تیم ۱۳ جدول است و در صورت توقف تیم های هامبورگ، ولفسبورگ و اینگول اشتات میتواند تا رده جدول صعود کرد.

هفته‌های حساس فوتبالیستان افغان در اروپا

میلاد سالم بازیکن تیم هولشتایل که پس از ماه ها مصدومیت هفته گذشته به میادین برگشت و در ترکیب تیمش نیز قرار گرفت امیدوار است تا در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت ها دوباره در ترکیب تیمش قرار بگیرد. هولشتاین کیل با ۴۷ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد که در صورت پیروزی میتواند تا سه پله در جدول صعود کند.

هفته‌های حساس فوتبالیستان افغان در اروپا

یاران نورالله امیری پس از ۵ بازی در رقابت های لیگ دسته ۲ سوئد صاحب پنج امتیاز شده اند و روند نه چندن خوبی را در آغاز فصل به نمایش گذاشتند. هر چند با توجه به صعود تازه این تیم به این دسته رقابت ها این نتایج تا حدودی ساده به نظر میرسد، اما انتظار میرود رفته رفته تریلیبروگ به روند رو به رشدی در این رقابت ها دست پیدا کند.

یاران امیری امروز به مصاف تیم نهم جدول میروند و امیدوار هستند تا دومین پیروزی شان را کسب کنند.

هفته‌های حساس فوتبالیستان افغان در اروپا 

یاران حسن امین که از صدر جدول و مقام قهرمانی فاصله گرفتنه در فاصله ۴ هفته مانده به پایان رقابت ها در این دیدار میزبان تیم ۱۴ جدول است که برای بقا در لیگ نیاز به کسب سه امتیاز حساس این دیدار دارد.

حسن امین مدافع ملی پوش این تیم نیز در طی چند هفته گذشته به صورت دست و پا شکسته در ترکیب تیمش قرار گرفته و تا کنون مشخص نیست در این مسابقه نیز برای زاربروکن به میدان خواهد رفت یا خیر. این تیم در حال حاضر با ۵۱ امتیاز تیم ششم جدول است.

هفته‌های حساس فوتبالیستان افغان در اروپا

وایشه فلنزبورگ که یوسف شیردل را در اختبار دارد با ۶۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد و تا پایان فصل هم در همین مکان باقی خواهد ماند.  این تیم با تیم اول ۱۰ امتیاز و با دوم نیز ۷ امتیاز اختلاف امتیاز دارد و به همین دلیل شانسی برای کسب مقام قهرمانی در این حوزه رقابت ها را ندارد.

یاران شیردل امروز به مصاف تیم ۱۶ جدول خواهند رفت.

هفته‌های حساس فوتبالیستان افغان در اروپا

یاران جلال الدین شریعتیار در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر بحرین دو مسابقه حساس و سخت را در پیش دارند.

این تیم برای قرار از سقوط به دسته پایین تر رقابت ها نیاز به کسب پیروزی در دو بازی باقی مانده اش دارد. منامه که با ۱۵ امتیاز تیم اخر جدول است امروز در دیداری حساس با تیم نهم جدول مسابقه میدهد که در صورت پیروزی میتواند با ۱۸ امتیاز به رده نهم صعود کند و با توجه به آخرین بازی اش در مقابل دیگر تیم قعر نشین، فرصت بقا در لیگ را خواهد داشت. اما شکست یاران توتو در این دیدار به نشانه سقوط حتمی این تیم به رقابت های لیگ دسته ۲ بحرین خواهد بود.

هفته‌های حساس فوتبالیستان افغان در اروپا

رقابت های هسنلیگای آلمان در فاصله ۲ هفته مانده به پایان رقابت ها در حالی پیگیری میشود که مسیح سیغانی با تیم فوتبال آینتراخت استالندروف کماکان در کورس قهرمانی هستند.

آینتراخت استالندروف امروز در مسابقه ای حساس به مصاف تیم صدرنشین جدول خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار میتواند به فاصله ۲ امتیازی این تیم برسد و برای قهرمانی در هفته پایانی رقابت ها امیدوار باشد.

یاران سیغانی با ۵۴ تیم سوم جدول هستند.

دیگر تیم حاضر در این دسته رقابت ها، هسن دریش که دو بازیکن افغان را در اختیار دارند نیز امروز در ادامه هفته سی ام رقابت ها به مصاف تیم چهارم جدول میروند که در فاصله یک امتیازی یاران سیغانی قرار دارد. بدون شک میتوان گفت پیروزی هسن دریش در این بازی نفش بسزایی در صعود و یا سقوط تتیم استالندروف از جایگاه سوم جدول دارد.

هسن دریش که از زبیر امیری و خیبر امانی استفاده میکند در حال حاضر با ۳۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

هفته‌های حساس فوتبالیستان افغان در اروپا

آوارتا که ویس عزیزی دروازه بان تیم ملی فوتبال افغانستان در اختیار دارد در هفته نهم رقابت ها به مصاف تیم ۱۱ جدول خواهد رفت. این تیم که با ۲۷ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار دارد برای حضور در بالای جدول و رسیدن دوباره به صدر جدول به دنبال پیروزی دیگر در این رقابت ها خواهد بود. عزیزی دورازه بان این تیم در بازی گذشته برای تیمش کلین شست کرده بود.

وبسایت نود نوشت: تیم فوتبال رودا که تازه به رقابت های لیگ برتر هلند صعود کرده بود در هفته پایانی این مسابقات به مصاف تیم ۱۶ جدول خواهد رفت که در قعر جدول قرار دارد. هر چند سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم بی اهمیت است، زیرا پیروزی در این دیدار نه باعث سقوط تیم میشود و نه صعود. فرشاد نور که در تیم رودا عضویت دارد پس از پایان دوران مصدومیتش به صورت نا منظم در ترکیب تیمش قرار گرفته و مشخص نیست که در آخرین بازی لیگ ار او استفاده خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار