زاهدان؛

محموله باند بین‌المللی مواد مخدر به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 575 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.

محموله باند بین‌المللی مواد مخدر به مقصد نرسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان؛سردار حسین رحیمی گفت:در سه مرحله عملیات شبانه و درگیری‎های مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان‌های سیب و سوران، سراوان و مهرستان 2 تن و 575 کیلوگرم انواع مواد مخدر، دو قبضه سلاح کلاش و توقیف سه دستگاه خودرو تویوتا از قاچاقچیان مسلح کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های پلیس، مبارزه و انهدام باندهای بزرگ و بین‌المللی موادمخدر است، مأموران انتظامی شهرستان‌ سیب‌ و سوران با انجام  اقدامات طولانی مدت و بهره‌گیری از منابع و مخبران محلی، از قصد یک باند بزرگ برای جا‌به‌جایی مواد مخدر مطلع شدند.

وي بیان کرد: مأموران انتظامی پس از چند روز اقدامات تخصصی و شبانه‌روزی، روز گذشته موفق شدند یک دستگاه خودروی تویوتا متعلق به یک باند بزرگ بین‌المللی را در محورهای فرعی شهرستان‌ سیب‌وسوران شناسایی و آن را به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دهند.

وی عنوان کرد: در این عملیات قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده مأموران پلیس به کوهستان‌های اطراف متواری شده که عملیات تعقیب و گریز توسط مأموران ادامه پیدا کرد و قاچاقچیان مسلح با مأموران درگیر شده و پس از سه ساعت درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ که توان مقابله با پلیس را نداشتند با به جا گذاشتن خودروی حامل موادمخدر و استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مأموران در بازرسی از خودروی به جا مانده در کوهستان‌های اطراف شهرستان سیب‌وسوران، یک تن و 160 کیلوگرم تریاک، 60 کیلوگرم هروئین، 100 کیلوگرم حشیش و دو قبضه کلاش و مقادیر متنابهی مهمات مربوطه را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: در عملیات مشترکی، شب گذشته در منطقه کوهستانی گشت در شهرستان سراوان نیز مأموران انتظامی با همکاری مرزبانی خودرو تویوتا حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و پس از مدتی درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ با رها کردن خودروی حامل مواد مخدر متواری شده و مأموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف یک تن و 87 کیلوگرم تریاک و 78 کیلوگرم شیره شدند.

رحیمی از عملیات پلیسی دیگری برای مبارزه با مواد مخدر در مهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات، مأموران انتظامی شهرستان مهرستان با شناسایی یک دستگاه خودروی تویوتا متعلق به قاچاقچیان، آن را توقیف کرده و 130 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را در بازرسی از این خودرو کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار