نقشه‌های نمایشگاه کتاب در پایان روز سوم هنوز کامل نیست!

هنوز مشخص نیست که کدام ناشر در کدام غرفه مستقر شده و بازدیدکنندگان نیز با مراجعه به بخش اطلاع‌رسانی با توجه به اینکه سیستم‌های این بخش نیز هنوز به روز نشده، بیشتر سردرگم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگرچه حسین صفری مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران روز گذشته در قالب یک نشست خبری از تدوین نقشه دقیق جانمایی‌های نمایشگاه کتاب در شب قبل از افتتاح این نمایشگاه خبر داد، اما هنوز نقشه کاملی از این نمایشگاه به دست کارمندان بخش ارزیابی خدمات شهری آن نرسیده است.

به همین بهانه به سراغ یکی از کارمندان ارزیابی خدمات شهری نمایشگاه کتاب رفتیم که اظهار داشت: در دو روز گذشته نقشه‌های متعدد و ناقصی از جانمایی‌های بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران به دست ما رسیده و در آخرین نقشه نیز که در ساعات پایانی روز دوم فعالیت این نمایشگاه به ما داده شد، نام خیابان‌ها و سالن‌های آن درج نشده و فقط به صورت شفاهی به ما گفته شد که خیابان‌هایی که مشخص شده چه نام‌هایی دارد.

وی ادامه داد: البته این امر تبعات زیادی برای بازدید‌کنندگان نمایشگاه کتاب خواهد داشت، یعنی اگر ما نقشه‌ کامل و دقیقی از نمایشگاه نداشته باشیم نمی‌توانیم اطلاعات دقیقی درباره جانمایی‌های آن به بازدیدکنندگان ارائه بدهیم و این امر باعث سردرگمی آنها خواهد شد.

این کارمند ارزیابی خدمات شهری نمایشگاه کتاب خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نشده که کدام ناشر در کدام غرفه مستقر شده یعنی بر سر در اکثر غرفه‌ها نام ناشر آنها آورده نشده و بازدیدکنندگان نیز با مراجعه به بخش اطلاع‌رسانی با توجه به اینکه سیستم‌های این بخش نیز هنوز به روز نشده، بیشتر سردرگم می‌شوند و ترجیح می‌دهد غرفه به غرفه بگرند و غرفه مورد نیاز خود را پیدا کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار