ساری،

اعتماد به ظرفیت های داخلی کشور برای رونق اقتصادی

باید با نگاه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل کشور مشکلات را رفع کرد که این مسئله در گرو نگاه به ظرفیت‌های داخلی کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری به نامگذاری سال جاری به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: نیازمندی‌های کشور با اجرای اقتصاد مقاومتی برطرف می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی با بیان اینکه برای رفع بسیاری از امور باید توکل به خداوند مورد توجه قرار گیرد، افزود : تنها با داشتن ایمان به خدا می‌توان از مشکلات رهایی پیدا کرد.

وی افزود: داشتن توکل به خداوند باعث تقویت ایمان الهی می‌شود، این موضوع باید مورد توجه مسئولان و کارگزاران نظام نیز قرار گیرد و در دین اسلام نیز به این موضوع تاکید شده است.

خطیب موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سوم شعبان فرخنده زاد روز باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، امنیت و اقتدار کشور را مرهون تعهد و جانبازی این جان برکفان برشمرد و افزود: با جانفشانی های سپاه و ارتش، همه نقشه ها و تهدیدهای دشمنان انقلاب اسلامی، نقش بر آب است.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به اجرای طرح گشت نامحسوس از نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: اجرای این طرح موجب کاهش معضلات اجتماعی در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه ترویج ناهنجاری، بدحجابی و حذف تفکر رعایت حرام و حلال از مهمترین اهداف شبکه های ماهواره ای است سبک زندگی اسلامی را جایگزینی مناسب برای این شبکه ها دانست و از مسولان فرهنگی خواست با فاصله گرفتن از شعار، وارد میدان عمل شوند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، اعتماد ، ظرفیت ، کشور ، داخل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار