کرمانشاه؛

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی قرآنی

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی قرآنی از 18 تا 23 اردیبهشت ماه در محل تالار شهید آوینی کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، طیب صفری با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه هنرهای تجسمی قرآنی از روز شنبه 18 اردیبهشت ماه، گفت: 260 اثر به دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی قرآنی ارسال شده که همه این آثار در قالب نمایشگاهی از 18 تا 23 اردیبهشت ماه برای بازدید علاقمندان به نمایش درمی‌آید.
 
وی با بیان اینکه در همه آثار ارسالی موضوعات قرآنی دستمایه کار هنرمندان قرار گرفته است، گفت: این آثار در سه زمینه خوشنویسی، نقاشی و گرافیک است.
 
صفری اظهار کرد: در این نمایشگاه که در نگارخانه کلهر تالار شهید آوینی کرمانشاه دایر خواهد بود 80 اثر در زمینه خوشنویسی، 80 اثر در زمینه نقاشی و 100 اثر در زمینه گرافیک به نمایش درمی‌آید.
 
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: با داوری آثار از سه اثر برتر در هر بخش همزمان با اختتامیه هفته قرآن و عترت در روز پنجشنبه (23 اردیبهشت ماه) تقدیر می‌شود.
 
صفری برگزاری کارگاه‌های آموزشی نقاشی، خوشنویسی و گرافیک را از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: درکنار این کارگاه‌ها برنامه‌های جنبی دیگری مانند مسابقه نقاشی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ب
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.