اذعان صهیونیست ها به وحشتناک بودن وضعیت کارگران فلسطینی

رسانه های اسرائیلی اذعان کردند کارگران فلسطینی با مشکلات متعددی روبرو هستند و اشغالگری اسرائیل دلیل اصلی این مشکلات است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: مشکلات کارگران فلسطینی در نقاط ایست بازرسی اشغالگران اسرائیلی در کرانه باختری رود اردن ادامه دارد و مسئولان اشغالگر اسرائیلی توجهی به حل مشکلات فلسطینیان ندارند.

علی فقیه گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه افزود: کارگران فلسطینی در کرانه باختری با مشکلات متعددی روبرو هستند و اشغالگری اسرائیل دلیل اصلی این مشکلات است. این تصاویر به خوبی بیانگر ستم های روزانه اسرائیلی ها علیه کارگران فلسطینی است که به دنبال یک لقمه نان حلال هستند تا از فقر در امان بمانند. این تصاویر تاکید می کند اسرائیلی ها به طرز وحشتناکی بدیهی ترین حقوق ملت تحت اشغال فلسطین را نقض می کنند.

کارن مرتسانو مجری شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: تصاویر درجا زدن هزاران فلسطینی در گذرگاه قلندیا برای رسیدن به محل کار خود در اسرائیل وحشتناک است.

اوهاد حمو خبرنگارشبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گفت: نباید اوضاع این گونه باشد. وضع گذرگاه یل با اردوگاه قلندیا متفاوت است. ترتیباتی برای عبور کارگران از این گذرگاه وجود دارد.

میانگین عبور فلسطینیان از بخش فلسطینی به بخش اسرائیلی هفده دقیقه طول می کشد ولی در گذرگاه قلندیا شاهد آن هستیم که شمار زیادی از فلسطینیان قبل از طلوع آفتاب در کنار این گذرگاه حضور دارند.

گزارشگر میادین افزود: منابع اسرائیلی می گویند اختلاف اداره گذرگاه های مختلف ناشی از تصمیمات مختلف نهادهای مسئول اسرائیل است ولی ناظران این رژیم می گویند پانزده سال است که اوضاع فلسطینیان در کنار این گذرگاه ها هیچ تغییری نکرده است.

با وجود آنکه اسرائیل می تواند گذرگاه های بهتری را برای فلسطینیان ایجاد کند ولی از این کار خودداری می ورزد و این فلسطینیان هستند که بهای این گونه اقدامات اسرائیل را می پردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار