به المپیک می‌‌روم و کسی را با خودم نمی‌برم

میزبانی: کسی که می‌گوید در ریو مدال می‌گیریم، متملق است!

رکابزن تیم ملی دوچرخه‌سواری معتقد است ایران شانسی برای کسب مدال در المپیک ریو ندارد و فقط افراد متملق چنین ادعایی دارند.

قادر میزبانی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور در المپیک اظهار کرد: اگر قرار باشد فدراسیون من را به عنوان نماینده کشور برای حضور در المپیک بفرستد خواهم رفت و جز خودم به کس دیگری اجازه نمی دهم جای من برود.

وی افزود: فدراسیون باید رویه مشخصی را برای انتخاب فرد اصلح در پیش بگیرد و ورزشکاری را انتخاب کند که بهترین گزینه باشد زیرا نماینده کشور محسوب می شود. اگرچه در المپیک تیم ایران نمی تواند مدال بیاورد و سکو کسب کند و اگر هم کسی چنین ادعایی داشته باشد فقط قصد چاپلوسی دارد.

میزبانی در خصوص میزان آمادگی خودش به منظور شرکت در المپیک بیان کرد: من  در تمام فصول سال آماده رقابت در مسابقات دوچرخه سواری هستم اما عده ای دیگر با دارو و دوپینگ خود را در مسابقات، رکابزن برجسته جلوه می دهند و پس از آن افت می کنند.

وی در خصوص اینکه استفاده از داروهای غیر مجاز و دوپینگ بالاخره نتایجش در مسابقات مشخص و موجب رسوایی می شود، ابراز کرد: اگر شخصی دوپینگ کند و تا مدتی پرهیز داشته باشد در تست گیری ها مشخص نخواهد شد اما در کل خودمان می دانیم بعضی ها چه کاره‌اند.

میزبانی اضافه کرد: مسابقات قهرمان کشوری و پس از آن تور آذربایجان مراحل بعدی انتخابی المپیک به شمار می‌آیند و امیدوارم بهترین و پاک ترین رکابزنان برای حضور در المپیک انتخاب شوند و با عملکردی که فدراسیون از خود نشان داده است نمی تواند چیزی جز این باشد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار