آبادان؛

محدودیت منابع و امکانات مسئولان در حوزه انتخابیه ماهشهر

در حوزه انتخابیه ماهشهر به شایستگی و شایسته‌سالاری توجه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس دهم گفت:محدودیت منابع و امکاناتی که در اختیار مسئولان هست در برخی موارد به دلیل اعمال سلائق شخصی باعث شده که عدالت حاکم نباشد و این کمبودها موجب شده که از بخشی از جامعه شهروندی غفلت کنیم.

گلمرادی افزود: بدون شک همه موافق هستند که تمام نقاط حوزه انتخابیه حتی روستاهای دورافتاده و شهرهایی که نگران هستند که شاید فقط به بندر امام(ره) توجه شود را به خوبی ببینیم.

وی گفت: بحث دیگر توجه به شایستگی و شایسته‌سالاری است، برخی مواقع مماشات و تعارف می‌کنیم و با انتخاب و چیدمان افرادی که به هر دلیل ناتوان هستند هم به آن فرد خیانت و ظلم می‌کنیم.

منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: بدون شک خداوند از این مسأله رضایت نخواهد داشت و کسی حق ندارد به دلیل رفاقت و دوستی و تعارفات مردم را از توانمندی‌ها محروم کند.

گلمرادی با بیان اینکه باید اجازه دهیم همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود، گفت: منطقه ما، یک منطقه بسیار پراستعداد است و ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی فراوانی دارد و بخش عمده‌ای از منافع نظام از همین منطقه تأمین می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.