اردبیل؛

معرفی توانمندی‌های زنان روستایی در پنجمین نمایشگاه بانوان استان اردبیل

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: توانمندی‌های زنان روستایی استان در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان اردبیل معرفی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا خواجوی در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان اردبیل اظهار داشت: شرکت‌های تعاونی زنان روستایی، صندوق اعتبارات خرد و زنان کارآفرین و تلاشگر روستایی در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان که در تاریخ 12 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان افتتاح شد حضور فعالی دارند.

وی بیان کرد: توانمندسازی تولیدکنندگان زن روستایی و ساماندهی آنان در قالب تشکل‌های اقتصای و تعاونی‌های روستایی از برنامه‌های مهم امور زنان روستایی مدیریت ترویج است که با هدف تسهیل دسترسی آنان به منابع مالی، دسترسی به بازارهای مناسب و حضور در عرصه‌های اقتصادی و افزایش مشارکت اقتصادی اجرا می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل شرکت در نمایشگاه‌های استانی، ملی و منطقه‌ای را فرصتی مناسب برای آشنایی تشکل‌های روستایی با فرصت‌های کسب و کار، تبادل تجربیات و بازاریابی عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار