سیستان وبلوچستان؛

افتتاح درمانگاه خیریه نور سراوان

درمانگاه خیریه نور در شهرستان سراوان با حضور درویش نارویی فرماندار سراوان و جمعی از مسؤولان، معتمدان، جوانان و مردم این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛فرماندار سراوان در مراسم افتتاحیه این درمانگاه که در محل مسجد جامع نور برگزار شد، گفت: یکی از بهترین خدماتی که میتواند نیازهای شهرستان را تأمین می کند افتتاح درمانگاه خیریه نور است.

دوریش نارویی همچنین راهاندازی درمانگاه خیریه را کار بی‌بدیلی در استان برای مردم سراوان برشمرد و افزود: این کار میتواند الگوی فرایند رشد در تمام زمینههای اجتماعی باشد.

وی نیز در همین راستا از مردم سراوان را سرآمد امور خیریه نام برد و بیان داشت: شهرستان سراوان در حوزه آموزش و پرورش و ایجاد فضاهای آموزشی با مشارکت خیرین و مردم 140 میلیارد ریال اعتبار داشته که یک نهضت مدرسه‌سازی به شمار میآید و رتبه اول را در استان در امر مدرسه‌سازی خیری دارد و نمونه‌ای دیگر در این زمینه همین درمانگاه خیریه نور است.

فرماندار سراوان ادامه داد: در پی سفر وزیر بهداشت به شهرستان سراوان 140 میلیارد اعتبار داشتیم و ساخت مراکز بهداشتی درمانی در کانونهای جمعیتی شهرستان در حال انجام است.

وی ساخت اورژانس، کلینیک سرطان درمانی، تسهیلات زایمانی و بیمارستان جدید را از دیگر اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار